Litt tidlig, men ..

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Har gått å hatt kjenpe lyst på emmaljunga double viking siden jeg får to tette. Å i går så var det ei på Facebook som solgte denne for 1500kr!!! Da måtte jeg bare slå til,var i den fargen jeg ville ha også :rolleyes:

Vedlegg

• 20200815_221243.jpg
    20200815_221243.jpg
    35,7 KB · Visninger: 109
Så klart, alt for godt tilbud til å avstå! :D

Har gått å hatt kjenpe lyst på emmaljunga double viking siden jeg får to tette. Å i går så var det ei på Facebook som solgte denne for 1500kr!!! Da måtte jeg bare slå til,var i den fargen jeg ville ha også :rolleyes:

Da jeg var gravid med første kjøpte jeg vogn 5+2:joyful: Var for bra tilbud til å ikke kjøpe den gang også!

Kjøpte vogn da jeg var i uke 6, brukt kupp på fb:joyful: har også fått sprinkelseng, stellebord, dyner, leker og klær. Samboer blir oppgitt over meg, er bare 11+1 idag:hilarious:

Har så lyst til å kjøpe ting jeg også! Men tør ikke kjøpe noe siden det har gått galt så mange ganger nå.. Kommer sikkert ikke til å tørre før vi er hvertfall over 25 uker.

Vi var jo egentlig ferdig med barn vi, så har solgt alt av babytøy og utstyr,har igjen kun det vi bruker til minstemann på 7 mnd nå :p så vi må kjøpe alt igjen. Så derfor tenkte vi at å bruke 1500kr på vogn,bar bedre enn å bruke mange mange 1000 på ny vogn når denne så fin og ikke brukt utxsmile9så nå satser hi på det kommer en liten prinsesse, siden jeg har 3 gutter og 1 jente fra før og mannen har 2gutter fra tidligere forhold.

Back
Topp