Litt tidlig å få bekkenløsning?

Wabu

Forelsket i forumet
hadde aldri noen plager med bekkenet sist graviditet så lurer litt på hvor tidlig man kan få plager med det:p
Har slitt sånn idag med vondt på skambeinet og som sprer seg oppover lags beinet fra skambeinet opp mot hofta.
Vet ikke hvordan bekkenløsning kjennes så blir jo så usikker :shy:
Syns det er litt vel tidlig da å kjenne på sånt:facepalm:

hadde aldri noen plager med bekkenet sist graviditet så lurer litt på hvor tidlig man kan få plager med det:p
Har slitt sånn idag med vondt på skambeinet og som sprer seg oppover lags beinet fra skambeinet opp mot hofta.
Vet ikke hvordan bekkenløsning kjennes så blir jo så usikker :shy:
Syns det er litt vel tidlig da å kjenne på sånt:facepalm:
Var det første graviditetstegnet nesten hos meg :(

Jeg sliter mye med bekkenet og kiropraktoren knekker meg opp stadig nå... Men foreløpig er det bekkenlåsning for min del, løsning har jeg ingen erfaring med.
Løsningene mine sitter i bekkenet bak, symfysen (foran), muskulært i lysken, og ryggen.

Jeg sliter mye med bekkenet og kiropraktoren knekker meg opp stadig nå... Men foreløpig er det bekkenlåsning for min del, løsning har jeg ingen erfaring med.
Løsningene mine sitter i bekkenet bak, symfysen (foran), muskulært i lysken, og ryggen.
Uff det var det å, syns man har nok vondter ved fødselen, syns alle kunne ha hatt fine å koselige svangerskap å slippe alle de tilegs plagene man kan få:angelic:

Uff, det er jo så vondt:sorry:
Jepp, men gjør alle øvelser jeg får og løper ned dørene til bekken og barn. Må holde det i sjakk så lenge som mulig

Uff det var det å, syns man har nok vondter ved fødselen, syns alle kunne ha hatt fine å koselige svangerskap å slippe alle de tilegs plagene man kan få:angelic:
Haha, ja det hadde vært fint :hilarious: Men hva ofrer man ikke for knerten :angelic: Men nå jeg være flink til å gjøre øvelsene fra kiropraktoren min :hilarious:

Haha, ja det hadde vært fint :hilarious: Men hva ofrer man ikke for knerten :angelic: Men nå jeg være flink til å gjøre øvelsene fra kiropraktoren min :hilarious:
Øvelser ja, kanskje jeg må prøve noe sånt jeg å:)
Dette er jo første dagen med smerter, men de kom etter to dager på jobb, har vært syk de tre første:shy:
Så er litt skeptisk til hvordan jobben blir om jeg skulle få så vondt etter bare to dager:eek:

Varte det graviditeten ut?:nailbiting:

Ja, dessverre!! Ble bare verre og verre, hadde noe effekt av basseng trening. Men alle smertene ga seg med siste ri under fødselen. Akkurat i det jeg fikk han på brystet var var det helt over.

Kan smerter på ene siden være en begynnende bekkenløsning? Vondt bak på høyre side, og det stikker og iler litt nedover. Hatt det slik den siste uken. Ikke veldig smertefullt, men håper ikke det utvikler seg. Slet ikke med bekkenløsning forrige svangerskap, men en låsning da jeg var 7mnd på vei.

Skal sies at jeg stort sett er sengeliggende for tiden, så blir lite bevegelse.

Ja, dessverre!! Ble bare verre og verre, hadde noe effekt av basseng trening. Men alle smertene ga seg med siste ri under fødselen. Akkurat i det jeg fikk han på brystet var var det helt over.
Uff, går bare å håper dette bare er en sånn midlertidig greie, jeg vil jobbe lengst mulig:oops:
Men kroppen å energien skal prioriteres til å kan være med ettåringen hjemme så skulle det fortsette så får vi se hvordan det blir med jobbing:shy:

Kan smerter på ene siden være en begynnende bekkenløsning? Vondt bak på høyre side, og det stikker og iler litt nedover. Hatt det slik den siste uken. Ikke veldig smertefullt, men håper ikke det utvikler seg. Slet ikke med bekkenløsning forrige svangerskap, men en låsning da jeg var 7mnd på vei.

eg hadde noe lignende sist graviditet, da snakket de om at det var en nerve som havnet i klem.
Hadde kun vondt i perioder heldigvis, å det var ikke så vondt som jeg har nå, får håpe du slipper unna med mye av det for det er jo ubehagelig selv om det ikke direkte er kjempevondt :shy:

Jeg hadde mye låsninger i bekken og stiv muskulatur på sidene, og slet med akkurat det samme. Mye bedre etter kiropraktor. Men mine var smertefulle da...

Jeg har hatt skikkelig bekkenløsning 2 ganger før. Denne og 2 gang jeg var gravid var det et av de første tegnene på at her er det noe. Det verker liksom inni hoftene på siden av tissen, og brer seg nedover i lårene. Kan og sitte litt i korsryggen:dead:

Men nå har det gått vekk igjen. Forrige gang kom det tidlig for så å forsvinne før å komme tilbake når jeg var 20+ uker. Men da var det til gjengjeld heftig! Jeg er noen kilo lettere nå. Men jeg er eldre og ikke spesielt trent. Så er redd for bekkenløsningen :arghh: Det er så vondt og ubehagelig :(

Jeg hadde litt bekkenplager fra midten av sist svangerskap men det var ikke veldig vondt.
Under fødselen løsnet bekkenet skikkelig og jeg kunne ikke bevege meg de første ukene. Slet med dette i mange måneder og gikk jevnlig til behandling i seks måneder. Ble ganske mye bedre selv om det nok aldri blir 100% igjen.
Dette svangerskapet er det ganske vondt og jeg er ganske sikker på at det blir verre helt frem til mål.

Back
Topp