LITT tett i pappen..

fruluna

Forumet er livet
Nå gikk det opp et lys for meg ang størrelser på klær til nyfødte.. tror jeg.. [8|]

Er det sånn å forstå at str 50 er for en baby som er 50 cm lang?? Og så videre??

Ja det stemmer det!!!![;)][;)]

Det er vel det, men det er så stor forskjell på klærne fra butikk til butikk, kan hende str 50 passer til en baby på 52 cm fra en butikk og ikke fra en annen[:)]

Da har du forstått det helt rett, er riktig det vet du[:D]

ja det er vel litt sånt men ikke tro på det størrelsene sier da... det er stor forskjell på 50 cm fra hm til 50 cm hos lindex og slikt..
Men 50 cm er iallefall det man kaller nyfødt.. altså første måneden.. mange som bare begynner på 56 med en gang men det blir som regel litt stort i begynnelsen!

Ja ja det tar litt tid før enkelte ting synker inn.. he he.
Vet at det varierer veldig, men jeg visste ikke at størrelsene var så logiske!! [:D]

Ha, ha, jeg ler meg i hjel... jeg har aldri forstått det jeg heller [8D] - før nå!

Det er vel som alle andre størrelser... tommer er jo heller ikke like i forskjellige butikker.

Signerer hehehehe

ORIGINAL: lenemor

Ha, ha, jeg ler meg i hjel... jeg har aldri forstått det jeg heller [8D] - før nå!

At klærne blir for små??
Etter at jeg vasket de, er det jo noen som har krympet så innmari.. Bittebitte små har de blitt.. [&:]

Men det var godt å høre at det ikke bare var jeg som var bak mål da.. [:D]

ORIGINAL: toveli6

Gratulere 5 poeng til deg[:D] går du videre? hi hi...
Neida, men du har helt rett, surrer enda med de str.... ikke lett og sette seg inni med en gang[8|][:)]

Morsom eller?? [;)] he he..

Har alle størrelser fra 50 og oppover, så vi er nok sikret.. He he. Når det er første ungen man venter blir det gjerne litt vel mye shopping av klær!!! [:D]

Vi har noen plagg i 50 , men mest i 56 vi, har vel tatt litt av med shoppingen tror jeg hi hi [:)]

Back
Topp