litt teit eg men..

x1xiza

Glad i forumet
Eg trener kvar morning no ( noken kg som skal av, og har klart 3 kg ned no ) og me prøver å bli gravid..
er det noke som seier at ein bør holde seg i ro i den fruktbare tida?

kanskje eg er litt teit..men kan vel ikkje skade egg og sædceller ved å hoppe og sprette litt ? sånn at dei ikkje smelter samen?

noken som veit kor langt tid det tar frå sædcellene kommer , til dei når fram til eit evt. egg?
det seies jo at sædcellene kan vente opptil 5 dager..
men viss dei blir "sjøsjuk" av hoppinga min hehehehe så kanskje dei legger seg på latsida? sikkert teit eg no men

Du er IKKJE teit!

Du er berre flink å trene!
Gratulerer med -3kg!

TAKK VENNEN[:D]

Hei igjen...
Svarte på innlegget på det andre forumet..., men som sagt; Tror på trening[:D]

Ville bare ønske lykke til[:)] Ser det er el på gang...hihi[;)]

takk takk[;)] eg får berre negativt på el-testene då men..har følt at eggløysinga er rett rundt hjørne, eg er så redd for å "bomme" på akkurat dagen for el..men bør jo ikkje ha sex kvar dag, så det blir anna kvar[;)] HÅPER !!!
så i kveld er det på`n igjen[:D][:D][:D] tar vitaminer, folsyre og hostesaft[:D] beina høgt etterpå, eter sunt, og trener, så no må eg vel vera så klar som eg kan få blitt!?[:D][:D]

[:D] men må ikkje gje opp uansett!
Fekk nett veta at stesøstra mi er gravid!!! søstra hennes har ei lita fra før og er også gravid igjen! så no syns eg det er min tur snart! [:D]

Gratulerer med sun og god helse og ikke minst 3kg lettere :)
LYKKE TIL MED ALL PRØVING, DET KAN TA LITT TID, MEN DET KOMMER EN BABY NÅR DU MINST ANER DET

ja det tar visst litt tid[:)] har " prøvd" i 1 år snart...men har lært litt meir om el. osv her inne, og tenker at kanskje me ikkje har prøvd så veldig alikevel..Så HÅPER no at når me går litt meir inn for det, ( uten å stresse for mykje,men vera meir bevisste ) at det ikkje tar så ALT for lang tid no[;)]

Leser flere steder, at en av grunnene til at mange venter 1 år eller lengre..., er at man rett og slett bommer på dagene....
Det er i grunnen mye som skal klaffe for at cellene skal nå dit dem skal!
sÅ TVI TVI... DU HØRES VELDIG KLAR UT NÅ, IZA[;)]

Hei Iza. Du har gjort alt etter boka du, så nå er det din tur! Forfør mannen din i kveld, i morgen må han få fri. Så på mandag kan dere hoppe i høyet igjen, og da skal du se den sitter! Syntes du er veldig flink, som lever sunt og trener hver dag! Står respekt av det må jeg si!

skal si du kom fort igang,3 kg alerede,grattis.[:D]

di sier jo at vi skla leve som normalt både før å etter man blir gravid(med sunn fornuft da[8D)så treninga gjør deg nok bare godt[:)]

stå på...du skal se det klaffer for deg nå snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tvitvi å lykke klemmer fra meg.[;)]

tusen takk alle sammen[:)] akkurat kommet heim frå byn ( eg drikker ikkje noke alkohol no i tilfelle..) så no skal me hoppe i senga, og beina høgt..må nett ta litt hostesaft også hehe[:D][:D][:D] GOD NATT

Back
Topp