Litt tanker

Anjalef

Gift med forumet
Jeg tenker litt om dagen.

Etter 19 oktober får jeg svar på uføre søknaden min, og hva gjør jeg hvis jeg ikke får ufør? (Håper jo at jeg får det)

Får jeg ikke ufør så har jeg 3000,- å leve på og det skal holde te bhg regning og andre regninger. Ikke er det så mye jobber jeg kan gjøre heller.

Jeg tror jeg ville prøvd å finne en liten jobb som kunne passet meg (om jeg var i din situasjon) [:)]

Huff, det hørtes ikke greit ut - håper det ordner seg for deg[:)]

Du må ikke tenke sånn. du må tenke at du får midlertidig uføretrygd og ikke ta sorgene på forskudd. Skulle du likevel få avslag så ta det som det kommer og ikke gi deg. Tre tusen kan du jo ikke leve på.

Jeg søker jobber, og leter etter jobber. Men ingen som vil ansette meg.

Namba: Det er bare sånn jeg er, jeg tar sorgene på forskudd. 3000,- er ikke mye men jeg har klart å leve på det før. Skal ringe NAV en dag og få time og høre om hva vi gjør hvis jeg ikke får ufør.

ORIGINAL: Anjalef

Namba: Det er bare sånn jeg er, jeg tar sorgene på forskudd. 3000,- er ikke mye men jeg har klart å leve på det før. Skal ringe NAV en dag og få time og høre om hva vi gjør hvis jeg ikke får ufør.

Hvis du sliter med å komme deg ut i arbeidslivet igjen så kan nav være behjelpelig med å skaffe deg jobb. Bare et tips.

ORIGINAL: namba

ORIGINAL: Anjalef

Hvis du sliter med å komme deg ut i arbeidslivet igjen så kan nav være behjelpelig med å skaffe deg jobb. Bare et tips.

Det vet jeg, der jeg var i vinter har jeg fått plass og får å kunne jobbe der så må man være ufør. NAV skal nok klare å finne en jobb te meg.

Back
Topp