Litt syt og klaging :( oppdatert

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Er så lei av å være dårlig
Spy spy spy, hver dag, kvalm hele dagen,  i tilegg har jeg fått en sinnsyk hodepine, hatt den nå konstant siden onsdag, buhu....
Tror jeg synes litt ekstra synd på meg selv i dag,  for jeg har bursdag, og dagen har ikke akuratt vært go :( buhu....

Min kjære datter Leah er go da, vi stod opp kl 07 i dag, jeg sovnet ganske fort på sofaen igjen, og hun legger teppe over meg, nusser og koser på meg, sov 1 time, så opp å spy igjen, da kommer hun etter meg inn på badet og lurer på om det går greit, og spør åssen jeg føler meg da, hærlig at ei frøken på 3 år viser så omsorg for mamman sin...

_---------------------------------------------------------------------------------------------------
Da ble det antibiotikakur på snuppa mi,  Litt forhøyet crp, og masse slim i brystet, så håper dette hjelper fort, på vei hjem fra legen i går fikk ho så hosteanfall at ho spydde ibilen (rakk heldigvis å spy i en pose)   Prøvde å og ta en pusteprøve av ho, men det var ikke like lett, så vi skal prøve igjen i november...

Håper det blir litt søvn på oss i natt, Leah har astma, så hun er ganske ille nå, får medisin 7-8 ganger om dagen nå, så i morgen må vi til doktoren en tur. Hun har fjernet polyppene så hadde håpet at hun skulle slippe å bli så ille igjen, men men.....

Mye syt og klaging herfra, men gud så godt å få det ut en plass... Nå er det fyr i ovnen og under pleddet på sofaen...

Tusen takk for begge deler :) 

Stakkars deg!!! Sender deg en stor god klem! Og gratulerer med dagen!! Håper du snart blir bedre!!

Gatulerer med dagen! Så slitsomt at den skulle bli slik, da!! Masse god bedring!!
Søt jente du har da!! Og så fint navn!! :) (heter mi eldste også.. ;) )

Stakkars deg! Du har lov å syte!!!!! Gratulerer med dagen, og for en skjønn jente du har! 

Gratulera med dagen :)
Stakkar deg som spyr og er så dårlig, forstår hvordan du har det. Sliter selv med kvalme, men spyr ikke så ofte lenger. Å det er lov å klage litt innimellom.
Så god datteren din er da.
Ønsker deg God bedring.

så gode dere er.. Takk for medfølelse og omtanke :)

Ja jenta vår er veldig god, er heldig som har ho ..

Ja, enig med alle her, stakkar deg på bursdagen din! Gratulerer med dagen , og MASSE MASSE GOD BEDRING! :) Håper kvalmen vil gi seg snart, og at dattera di blir bedre etter legebesøk i morgen :) Dattera di er god, hun :) Ha en fin kveld videre

Ja, her inne er det fullt lovlig å syte og klage :) 

Gratulere med dagen din :) Så kjipt å være så dårlig på bursdagen sin, håper den blir bedre neste år :) 

Som en liten trøst er ikke du den eneste som fortsatt er kvalm... Her om dagen går det i sykmelding, spy, kvalme, osv osv... HÅPER at det bedrer seg for oss snart, skal bli deilig å bare være gravid uten kvalmeplager :) 

Sillebedille skrev:
Stakkars deg! Du har lov å syte!!!!! Gratulerer med dagen, og for en skjønn jente du har! 

signerer denne jeg

Lov og klage og d har jo du all grunn til og gjøre!:)håper du følerdeg bedre snart og at lille jenta slipper astmaen! Go bedring klem;)

Du har lov å syte og klage litt! Er grusomt å være så dårli gheletida. Jeg har vært sjukemeldt i 7 uker nå, pga kvalmen. Er drittlei! Får trøste oss med at det sannsynlig vis går over!

Takk alle sammen

Nå skal vi straks til doktoren, time 16.30, langåpent der i dag, så får vi håpe de kan hjelpe til litt med hosten..
I dag har jeg virkelig bare slappet av hjemme alene, såååå deilig, trengte kun  tenke på meg selv nå, så det var godt...
skal prøve å oppdaterenår vi har vært hos legen ...

Back
Topp