Litt syt og klaging fra meg

Lilletrille256

Blir kjent med forumet
Må syte og klage litt:eek:

31+0 i dag, og lillegutt er aktiv.. Det er en god følelse! :)
Samboer og jeg flyttet sammen i mai i år, hadde funnet drømmehuset vi kunne leie! Stor plass, rimelig husleie, stort uteområde, plass til hundene, og generelt en fin plass hvor lillemann kunne vokse opp (huset ligger til salgs, så det var planen å kjøpe når samboer er ferdig utdannet). Problemene startet kort tid etter innflytting, med lite/ingen vanntilførsel til pumpa. Utleier var ikke enig i at det var for lite vann, men vi fikk til slutt rørlegger som skulle utbedre dette. Det ble litt bedre, men langt fra gode forhold. Rørlegger sa også at det må graves brønn for å få bedre tilgang på vann. Utleier valgte å vente med denne løsningen. Resultatet ble som følger; 3.januar var vi helt fri for vann. Kontaktet utleier som skulle kontakte rørlegger. Rørlegger kom opp et par dager etterpå, og ordnet slik at vi nå får ca 20 liter vann før det er tomt. Rørlegger mente det måtte bestilles noen deler, og så ta opp røret for å rense det for sand. Her sitter vi, 13 dager etterpå. Fortsatt med 20 liter vann, og en beskjed fra utleier på mandag at hun skulle gi meg beskjed når rørlegger kommer.
Nå har vi bestemt for å bryte kontrakten og flytte ut når vi finner bolig.
Utleier er fullstendig klar over at vi kun har 20 liter vann, og at jeg er langt på vei.
Har de siste to ukene vært avhengig av å reise til min mor for å dusje (30 km unna), i tillegg til at jeg har det vondt grunnet bekkenløsning.
Nå må jeg i tillegg pakke ned huset for å få flyttet , drittlei!
Har heldigvis familie og venner som stiller opp i forhold til flyttingen :rolleyes:

Sånn! Dagens utblåsning :p
 
Lov å klage litt. Vi holder på å selge for å flytte, men vi har ingen steder å flytte til enda med en 5 åring og en 3 åring, så kjenner til det stresset du opplever, vann er viktig.
 
Så utrolig kjedelig og unødvendig.
Lykke til!
 
Huff for en forferdelig kjedelig og slitsom situasjon! :( Her har ikke utleier gjort en god jobb med å ta vare på dere akkurat.. håper dere finner nytt bosted så fort som mulig, og at du får god hjelp til flyttingen så ikke alt blir så stress!
 
Lov å klage litt. Vi holder på å selge for å flytte, men vi har ingen steder å flytte til enda med en 5 åring og en 3 åring, så kjenner til det stresset du opplever, vann er viktig.

Åå, det er beundringsverdig! Jeg har bare meg selv å tenke på, men samtidig.. Hadde jeg hatt barn fra før så har jeg nok ikke bodd her så lenge.. Lykke til med flytting! Håper dere finner plass å bo før fødselen :rolleyes:
 
Huff for en forferdelig kjedelig og slitsom situasjon! :( Her har ikke utleier gjort en god jobb med å ta vare på dere akkurat.. håper dere finner nytt bosted så fort som mulig, og at du får god hjelp til flyttingen så ikke alt blir så stress!

Takk! Neida utleier har ikke fulgt opp sine plikter i denne situasjonen.. Håper også at vi finner en god boplass :shy:
 
Åå, det er beundringsverdig! Jeg har bare meg selv å tenke på, men samtidig.. Hadde jeg hatt barn fra før så har jeg nok ikke bodd her så lenge.. Lykke til med flytting! Håper dere finner plass å bo før fødselen :rolleyes:
Vi skulle egentlig planer om å flytte i høst, det gikk litt dårlig ettersom vi fikk fukt problemer som måtte fikses først. Vi har bare 2 soverom, neste år begynner eldste på skolen., så vi må finne ut hvor vi skal bo og hvor han skal gå på skolen.
Det er ikke en ideell situasjon å flytte rett før fødselen, men det kommer jo til å ordne seg :)
Vi flyttet inn i denne leiligheten 10 dager før eldste ble født også, var lettere den gangen så klart
 
Back
Topp