litt svimmel ja

VilSåGjerne

Forumet er livet
fikk meg noen timer på puten, så når eg våknet var eg så øm i magen og døds sulten. kledde på meg og måtte ta en telefon som ringte, kjente at eg ble svimmel og måtte sette meg igjen. så skulle eg reise meg etter en stund for vi skulle på dolly å spise,men måtte legge meg i sengen for eg var så dårlig.....
når vi var ute å kjørte fikk eg skikkelig vondt i homper[&:][:(]
kom oss no endelig på dollyen, der hadde eg flere ganger med svimmelhet når eg spiste, spiste 3 stkker og hoppet så rett e isen[:D] å då kom eg meg hihi[:D] så no har vi vært på ica og snopet litt, så no skal eg rett i seng igjen[:D]
skal prøve å spille litt biliard med samboer litt seinere,han hadde så lyst til det[:D]

men ellers har eg det helt topp eg[:D]

tenker masse på babytutta, håper hun har det bra[:)]

Nå for du nok se å vile deg litt mer, det er nok litt etterpå dønninger dette her, hm...17 egg da er du vel under grensen på overstimulering, men vær obs dersom du blir kvalm., kan ikke så mye om dette jeg . Men dersom du blir mer enn normal uvell så for du ringe fertilitetsklinikken din.

Nå må du ta det pent og slappe av litt. Er en påkjenning for kroppen.
Kjenner meg godt igjen, jeg var sånn etter uttak på forsøk nr. 2. [:)]

Er også spent på åssen det har gått med babytutta.

Klem.

ORIGINAL: hegemw

du får prøve å slappe av litt også nå da :)

Sorry at jeg sniker her inne men jeg MÅTTE bare få vite hvordan det har gått med deg i dag!

Danser litt for meg selv her jeg nå

Er så kjempe glad for at dette gikk bra.
Nå må dere kose dere masse sammen og nyte late dager!!![:D]

Masse klemmer fra meg og Gubben[:D](han er like spent som meg)

er ikke alene om det. vi skulle ha dolly pizza å.men siden vi spiste på burger king før idag (eller rettere sagt hadde md i hotellsenga) så ble det en big bite nå.
skal ut å spise med noen venner i morgen og på kino,så blir jammen nok junk food.hihi
er ikke så surrete lengre nå...men var litt rusa før idag.
så kjennes det ut som om eg har fått juling nedi magen.hehe.
jaja.
god bedring.[:)]

ORIGINAL: hegemw

du får prøve å slappe av litt også nå da :)

Back
Topp