Litt stressa.

t.t.h.

Elsker forumet
Vi tilhører hausken, har hørt via andre at det er den beste klinikken med best resultat. Så nå kjenner jeg at jeg begynner og bli stressa siden det ikke har klaffet for oss enda, har hatt 2 icsi og 1 fryseforsøk. Ble gravid på 2 icsi men den lykken varte bare noen dager før det gikk galt. Hvet ikke helt hva vi skal gjør hvis det ikke klaffer på fryseforsøkene og evt 3 forsøke. Kjenner jeg begynner og bli litt fortvila siden hausken skal være det beste. Har også hørt at han har sagt at hvis det ikke klaffer på 3 førsøk, så er det kansje på tide og skifte beite[8|] Noen som har noen råd?

jeg kjenner følelsen. Jeg ble ikke gravid på 2 icsi jeg heller og fikk panikk. Så kom fryseforsøket hvor jeg hadde 2 flotte egg som jeg fikk satt inn, det klaffa heller ikke. Da 3 icsi kom visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle takle det. Jeg bestemte meg for og ikke være overforsiktig som jeg var de andre forsøkene, da satt jeg mye inne. et siste forsøket så dro jeg i stallen, men overlot det tunge arbeide til gubben. Jeg tok også babyklister og var i bevegelse. Noen dager etter fikk jeg positiv test, men kortvarig lykke [:(] men noe sier meg da at siste forsøket så gjorde jeg det mer riktig. Nå skal vi i gang med 4 icsi, det fikk vi siden det var napp på 3 icsi. Går det ikke denne siste gangen, må vi ut i private markedet, og det er dyrt...... Håper det lykkes for dere siste gang altså [:D] mange klemmer til deg

Tusen takk jenter[;)] håper det virkelig klaffer for oss alle[;)] Har prata med sykepleieren på hausken, vi skulle få en samtale i neste uke når vi reiser opp for innsettning (fryseforsøk).[:)] 

Back
Topp