Litt stressa !

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Er 10+2 i dag og en venn av oss har klart å åpne munnen sin om at jeg er gravid. Og det går også rykter om det visst nok, så vi må begynne å fortelle det til de nærmeste i familien allerede nå :(
Noen av dere som vet om det er stor sjans for å miste nå ? Hørte hjertelyden i dag så alt er bra enda i allefall :)

Appen ❤️

Kommer fra september! Hvis du er ung og helsa di er grei og alt sånn, så er det 99% sjans for at alt går bra dersom hjertelyden er der i uke 8! :) chillæx :D

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tror det mest sannsynlig går bra når du har kommet så langt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror det går veldig bra:-) er typ et 2-3 prosenter som det går galt med på det tidspunktet, altså 97-98 prosent sjangse for at det går bra:-) og har du hørt/sett hjerte skal det mye til nå:-):-)

Så kjipt at andre ska slenga med leppo då :(
Men går mest sannsynlig godt nonår du e komt så langt :)

Så kjedlig :( Synes det er så dårlig gjort at man ikke kan få fortelle om noe så stort selv.
Anbefaler deg å fortelle det nå. Om det skulle gå galt, har du da masse støtte rundt deg :) Du kan jo evt fortelle grunnen til at du forteller det så tidlig om du synes det er feil for deg å fortelle så tidlig :) lykke til, det er så koselig å fortelle! (gjorde det i går <3)

Så kjedlig :( Synes det er så dårlig gjort at man ikke kan få fortelle om noe så stort selv.
Anbefaler deg å fortelle det nå. Om det skulle gå galt, har du da masse støtte rundt deg :) Du kan jo evt fortelle grunnen til at du forteller det så tidlig om du synes det er feil for deg å fortelle så tidlig :) lykke til, det er så koselig å fortelle! (gjorde det i går <3)

Ja og de var i samme situasjon tidligere, de mistet og ble gravide igjen og jeg fant det ut før alle andre men lovte jo å ikke fortelle å selvfølgelig gjorde jeg ikke det.
Ja vi har sagt det til oldeforeldre/besteforeldre og onkler i går kveld :) og de skulle ikke snakke så høyt om det enda :D

Appen ❤️

Back
Topp