Litt stressa, slimpropp?… obs: ekkelt bilde!

Håpefull10

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Hei, beklager virkelig det ekle bildet for alle dere.. men jeg trenger noen gode ord. Har mye kynnere generelt, og idag endel murring/nedpress. Dette har kommet to ganger i trusa/på papiret idag. Er det slimproppen?? Eller er jeg ekstremt stressa over vanlig utflod nå?:sorry: Og jeg er i uke 21 med tredje barnet. Barn nr 2 ble fødd akkurat 37+0…

B315EBCD-3201-4AF5-9C5E-0C648943F4FA.jpeg

Hei, beklager virkelig det ekle bildet for alle dere.. men jeg trenger noen gode ord. Har mye kynnere generelt, og idag endel murring/nedpress. Dette har kommet to ganger i trusa/på papiret idag. Er det slimproppen?? Eller er jeg ekstremt stressa over vanlig utflod nå?:sorry: Og jeg er i uke 21 med tredje barnet. Barn nr 2 ble fødd akkurat 37+0…

Vis vedlegget 401843
Har du hatt sex i løpet av de siste par tre dagene?

Jeg fikk sånn i dagene etter sex i de to første svangerskapene mine. Det var rester fra sperm blandet med utflod sa gynekologen :p

Enig. Tror ikke dette er slimproppen. Helt normalt med slimete utflod under svangerskapet fikk jeg beskjed om av legen i begge mine tidligere svangerskap. Med begge mine har slimproppen inneholdt blod, men vet den ikke nødvendigvis må det.

Syns og det ser ut som utflod. Min slimpropp forrige gang var mye tykkere og med blod og da var det ingen tvil. Men ta kontakt med lege om du er i tvil :Heartred

Støter meg til de andre om utflod. Jeg har ekstremt mye utflod til tider og ser slik ut. Men er du usikker ta kontekst med legen din

Sånn så min slimpropp ut da den gikk i mange omganger. Jeg ville ringt jordmor å forhørt meg fremfor å satse på at det er utflod.

Min slimproppen her vært rød- brun 3dager før fødselen 2 gangen. Din er ikke lignet på dette i hele tatt. Men det er lurt å kontakte legen eller jordmor hvis du er bekymret.

Min slimproppen her vært rød- brun 3dager før fødselen 2 gangen. Din er ikke lignet på dette i hele tatt. Men det er lurt å kontakte legen eller jordmor hvis du er bekymret.
Takk for svar! Jeg hadde ikke blod i slimproppen med førstemann. Og med andremann så såg jeg aldri noe til slimproppen før babyen kom 1 mnd før termin

Sniker fra september men har født før, og dette minner heldigvis Ikke om noe slimpropp! Heller slimete utflod, har hatt det selv i dette svangerskapet :)

Back
Topp