Litt stolt..

SMT

Elsker forumet
I løpet av disse månedene så har jeg endra hele kostholdet mitt, ikke sånn supermye - men litt..

Var ivrig tilhenger av godterier før, men ikke nå..  En liten sjokolade om lørdan liksom..  [:)]
Det var vel egentlig mitt "symptom" at jeg bare hadde lyst på knekkebrød osv..

Ikke har jeg drukket no særlig med brus heller (og jeg tårer ikke si hvor mange flasker som gikk med til dagen før..)

Jeg har rett å slett bare ikke hatt LYST på denslags..

Ok..   Poenget..  [8D]

Gikk på vekta i dag, og har gått ned 6 kg! [:D]
Tror ikke det er farlig i det hele tatt, for jeg er egentlig veldig så overvektig...
Så nå er jeg ganske glad! For det er til det beste for både meg å den lille..[:D]

Kjempebra

Så deilig da, tenk så mye lettere det blir å gå gjennom svangerskapet med noen kg mindre[:)]

ORIGINAL: FruFruktbar

Kjempebra

Så deilig da, tenk så mye lettere det blir å gå gjennom svangerskapet med noen kg mindre[:)]

Lykke til videre!

ORIGINAL: sola89

Så bra :) deili at du ikke har lyst på gåtteri el brus :)

Ja, og mannen er fornøyd han. Kjøper en pose med smash eller no som han liker så godt..
Trøkker den opp i trynet på meg, og sier:  "Ånei, du vil vel ikke ha du.."

Og gomler så fornøyd på den posen alene..  [:D]

Faktisk deilig å ikke ha de lystene lenger..

Jeg tror det er graviditeten...   men,men.. samma det...
Føler meg mye bedre nå uansett! [:D]

Så flink du er som har lagt om kostholdet.[:D]
Spiller ingen rolle om du går ned i vekt så lenge du får i deg den næringen du trenger.

kjempe flink du har vært [:)] skulle ønske jeg og greide å styre unna den slags..(hadde lagt om kostoldet jeg og, men etter at jeg ble gravid, så har det meste fått hoppe inn i truten [&o])

men det er ikke farlig at du går ned i vekt på den måten..at det er på grunn av at du ikke spiser godterier lengre [:)] så lenge du spiser normale måltider så er det bare bra [:)]

ORIGINAL: Trone

Så flink du er!!! Skjønner du er veldig stolt av deg selv og det har du all grunn til å være!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

signerer [;)]

Back
Topp