Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vand
Trener mer, har kuttet ut brød - spiser knekkebrød og mannens megasunne rundstykker i steden! En potet mindre til middagen.... Ja, generelt, mer sunnere! [;)]
Tenker Christine Koht: Ta EN porsjon, drit i hvor stor eller liten den er, men ta kun EN! [8D]
Og sånn kan man jo leve[;)]
ORIGINAL: TauZa
Trener mer, har kuttet ut brød - spiser knekkebrød og mannens megasunne rundstykker i steden! En potet mindre til middagen.... Ja, generelt, mer sunnere! [;)]
Tenker Christine Koht: Ta EN porsjon, drit i hvor stor eller liten den er, men ta kun EN! [8D]
Og sånn kan man jo leve[;)]
Så flott! ja, hun Christine var litt av en inspisprasjon her også[:)]
FLink du har vært da[:)]
ORIGINAL: MeMyself
Så flink du er! [:D]
Og så er det jo mye lettere når en legger om livsstilen, og ikke bare kjører på med en slankekur som ikke går an å følge i lengden.. [:)]
til 2012 håper jeg å måtte sy inn min.. De trodde nemlig jeg skulle bli kjempestor alle veier og hadde mye å gå på når den var ny.. mamma har lagt den opp slik at livet er komt på riktig plass vertfall.
Det er absolutt verdt å få hjelp tli å få tilpassa den for uansett om du kommer inn i den er ikke fassongen lik som da du var 14? eller?
Og så er det jo mye lettere når en legger om livsstilen, og ikke bare kjører på med en slankekur som ikke går an å følge i lengden.. [:)]
Det gidder jeg ikke, for da kommer kiloene på igjen med en gang! Nei, sånn her skal jeg leve, og jeg må si at jeg lever VELDIG BRA! [:D]
men jeg er så utolmodig og mister litt motivasjon når det ikke vises på vekta.. jeg vet jo det er muskler men det tar sånn tid før du merker det på klærne

ORIGINAL: shorty86
Det gidder jeg ikke, for da kommer kiloene på igjen med en gang! Nei, sånn her skal jeg leve, og jeg må si at jeg lever VELDIG BRA! [:D]
jeg har prøvd det jeg også men gikk bare opp i vekt men skrompa inn.. litt i hvertfallmen jeg er så utolmodig og mister litt motivasjon når det ikke vises på vekta.. jeg vet jo det er muskler men det tar sånn tid før du merker det på klærne
men du har jo vært er flink og når det er så enkelt så er det jo virkelig ikke noe problem å fortsette