Litt stolt

*Sandermamma*

Forumet er livet
Begynte å trene lørdag for snart to uker siden og har kommet inn i en fin rytme på det[:)] Sluttet helt å spise godteri på ukedagene (noe jeg gjorde hver eneste dag etter matheo ble født), byttet ut vanlig pasta med fullkornspasta, ris med fullkornsris, ost med lettost, brød med knekkebrød osv..

Nå på mandagen hadde jeg gått ned 1,7 kilo. Har veiedag på mandager, men tok en liten snikveiing nå og jeg har gått ned 6,1 kilo!! (sikkert mye vann osv, men allikevel) Det funker!!!

Nå gleder jeg meg til lørdag for da skal jeg kose meg med litt ekstra god mat og litt godis, for her er nemlig lørdagsgodtet gjeninnført[:)][:)]

Å, så flink du er!! Nå ble jeg litt motivert her. Har sklidd heeelt ut og begynner å gå opp i vekt igjen. Kanskje jeg må ta meg sammen!

Men fullkornspasta - liker alle dere det? Vi har prøvd med det ble med den ene gangen [8|]

ORIGINAL: moongirl74

Å, så flink du er!! Nå ble jeg litt motivert her. Har sklidd heeelt ut og begynner å gå opp i vekt igjen. Kanskje jeg må ta meg sammen!

Men fullkornspasta - liker alle dere det? Vi har prøvd med det ble med den ene gangen [8|]

Ja, faktisk[:)] Var litt overraska over at Sander spiste det, men jeg og Anders syns nesten ikke det var noen forskjell. Verre med fullkornsrisen syns jeg, smakte vanlig middagsris med innslag av wasa husmannknekkebrød[8|]
Godt å se at man får litt resultater og at det fungerer, det er i hvert fall veldig motiverende[:)] Men skal si det er vanskelig å sitte hjemme alene dag ut og dag inn med en liten en, har lyst på noe godt hele tiden....

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

wow!!! bra jobba!!!

Signerer denne altså [:D] Kjempeflink har du vært!! Keep up the good work [:D][:D][:D]

Ang. fullkornspasta, jeg bruker ikke annet jeg! Sambo liker det ikke, men han er jo aldri hjemme, hehe. Fullkornsrisen synes jeg ikke er så god da, men bruker bare den også. Spiser litt mindre når den ikke er så god [;)]

flink du er[:D][:D][:D] jeg savner virkelig å reise på treningsenter og trene, er så digg!!

og ang.fullkornpasta og ris så spiser vi ikke annet, hender vi har speltpasta innimellom men ellers ikke og det er en vanesak. mia har aldri smakt annet.

ORIGINAL: Skrållan

Ang. fullkornspasta, jeg bruker ikke annet jeg! Sambo liker det ikke, men han er jo aldri hjemme, hehe. Fullkornsrisen synes jeg ikke er så god da, men bruker bare den også. Spiser litt mindre når den ikke er så god [;)]

signerer denne!
her må vi alltid lage dobbelt opp med ris..sambo nekter spise fullkorn..hehe
ungene liker begge deler da:)

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

wow!!! bra jobba!!!

Kjempebra[:)] Har gjort det samme,men merker ingen forskjell[&:] så er litt skuffa,men men..går ikke aktivt inn for det sånn sett,men hadde vært gøy med resultater når en er så flink..[:)]

Back
Topp