Litt stolt av nye monsterbuksa til jentungen :D

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
[IMG]http://2.bp.blogspot.com/-Cb1Khp3-fwk/UIsD6--GvrI/AAAAAAAAAd8/AT67YecdeUw/s400/Tirilsrosamonsterbukse.jpg[/IMG] Har strikket ny monsterbukse med seler til jentungen. Den ble kjempefin. Lager en lik til guttungen, og en som foreløpig er ekstra. Fikk litt dilla :). Legger ut bildet jeg har på bloggen min helt uten link (er ingen salgsblogg). Broderiet har jeg fått inspirasjon fra en som driver en blogg som heter noe med "ordentlige bleier". Googler man det finner man bloggen til Vera. Kjempefine bukser. Men akuratt denne jeg har strikket har jeg laget oppskrift til selv, deler gjerne når den er renskrevet. Men broderi er ikke helt av fri fantasi nei ;-)

oj oj oj!
DEN var fin den!

Nydelig bukse, likte godt selene på den :)
Og utrolig flott maskebroderi du har laget!

Maskesting har jeg gitt opp, for det får jeg ikke til.
Men hver gang jeg ser disse monsterene innser jeg at jeg bare MÅ lære meg det!

Jeg har skjønt noe lurt ang maskesting. Broder kun fra høyre mot venstre. Ikke oppover og nedover helst og ihvertfall ikke fra venstre og mot høyre. Fest heller flere tråder og få det pent :)). Men ja, det er noe herk. Og jeg har brodert mange mange mange bukser før jeg skjønte hva jeg gjorde feil. Youtube har hjulpet også. Jeg elsker monsterbukser :D

Da skal jeg teste dine maskesting-instrukser på et par votter når de blir ferdige! :)

Haha..
Jeg ler fordi den var kjempe kul... :D

Når det gjelder brodering så har jeg alltid brodert fra høyre mot venstre.. jeg broderer først den ene delen av stinget og så tar jeg andre delen på vei tilbake.

Er jo sånn jeg broderte på sånne broderier som liten.
Her falt det meg bare naturlig :D

WOOW!!!
Maskesting får jeg liksom ikke helt dreisen på! (Jeg som trodde det liksom skulle s´komme like naturlig som alt annet av håndarbeid... Ha!)

Back
Topp