Litt stolt av meg selv i kveld ;) tihi

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Heisann jenter, skryte litt av meg selv i kveld jeg ;)

jeg har faktisk vaska hele huset bortsett fra 4 rom i kveld, å det er så deilig å lukte grønnsåpe i huset ;)

jeg fikk plutselig energi tydligvis;)

vaska støv i tilegg, og vaska vogga og senga til lille snuppa vår ;)
Terminen min i morra;)

ønsker alle en fortsatt fin tirsdagskveld;)

makan til energi da :) så deilig :) sender over litt fødestøv ;)

Heldig du som har fått slik energi, vil du være så snill å sende meg litt? :P Trenger det :D hehe

Så flink du har vært :) Trenger virkelig masse energi selv, men dårlig med det gitt :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skulle gjerne hatt litt av den energien din, kjenner jeg ;) sikkert fødsel like rundt hjørnet da, er det ikke det de sier, når energien kommer så kommer babyen også ;) spennende!! Uansett deilig med rent og ryddig hus!! :)

Tusen takk for fødestøv, trenger det;) bare så dere vet det , energi er noe jeg har hatt dårlig med under hele svangerskapet og i tilegg har jeg sliti med alvorlig bekkenløsning/låsning. Så trengte denne dosen energi nå. Håper det er sant som du sier at energi er et tegn på fødsel, for er skikkelig fødeklar nå;) Har nok ik like mye energi i morra som i dag ihvertfall;) håper jeg da ligger på sykehuset å har fått bebisen min ;) ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åå.. det hørtes herlig ut! HUset her er ikke akkurat ryddig og rent for tiden - har planer om å få lagt på nye sengeklær og ryddet litt på rommet vårt før jeg legger meg i kveld så det er gjort iallefall.

Heisann jenter, skryte litt av meg selv i kveld jeg ;)

jeg har faktisk vaska hele huset bortsett fra 4 rom i kveld, å det er så deilig å lukte grønnsåpe i huset ;)

jeg fikk plutselig energi tydligvis;)

vaska støv i tilegg, og vaska vogga og senga til lille snuppa vår ;)
Terminen min i morra;)

ønsker alle en fortsatt fin tirsdagskveld;)

Skjønner at noen bor større enn meg når du har vasket hele huset "minus fire rom" :) :) her har jeg vasket hele hjemmet dersom jeg har vasket fire rom :) :) så flink du har vært! Nå kan baby komme :)

Oi, ja da har du stått på! :D
Jeg kommer aldri lenger enn at jeg får tatt ut og inn av oppvaskemaskinen, da er ryggen helt ferdig. Må si det fristet å kjenne lukt av grønnsåpe, men samboeren er dessverre ikke så huslig av seg og tar alltid bare den kjappe støvsugingen - tviler på at jeg får han i gang med moppen :P

Back
Topp