Litt stille her inne...

Blossom83

Elsker forumet
MAI 2013
synes jeg da! Nå begynner vi å bli en del og mange flere skal vi bliÅssen er formen om dagen da jenter? Her er formen helt ok. Vet at det kan ta noen uker til før kvalmen dukker opp for alvor osv. Selv synes jeg at jeg har fått en veldig god luktesans om dagen som kan være slitsomt til tider... Kan være kvalm innimellom, men bare for korte perioder. Det som irriterer meg mest er vel alle små- kvisene som plutselig har dukket opp, noe jeg ikke er spesielt plaget med til vanlig og humørsvigningene. Selvfølgelig nyter jeg å være gravid og er veldig spent på hvordan denne graviditeten utvikler seg, jordmorkontroller osv. Kribler etter å handle inn klær og utstyr allerede, selv om jeg drøyer den litt til

Her er og formen bra. Jeg er overraska over hvor tydelige endel av symptomene er. Det murrer ikke lenger så mye i korsryggen, men puppene er ømme (på sida, ikke selve tuppen) og det murrer veldig nede i magen, særlig på kveldene. Det er liksom merkbart annerledes enn menssmerter. Idag har jeg fått munnsår - aldri hatt siden en gang på barneskolen (er det vanlig når man er gravid?). Kjenner ingen antydning til kvalme, og foreløpig er jeg mer opplagt og våken enn jeg pleier. Men det er jo veldig tidlig ennå.

Litt lite som skjer her ja! Synes vi kunne hatt en sånn presentasjonstråd :)

veldig stille :p her er formen veldig bra! :) har ikke så veldig mange symptomer ennå, men jeg merker det VELDIG godt på trøtthet og energi :p trøtt hele tiden, sovner på sofa'n, sover åå dagen når sønnen sover dagslur, murring og stikkinger i magen samt masse andre rare vondter i magen som jeg ikke har for vane å ha ;) også små kvalm i veldig korte perioder :)

formen er helt strålende har ingen ting å klage på (enda).
men er da bare 4 uker idag og mange uker igjen gitt :)

Nei hva skal man si om formen da;) hehe
Dette har vært første dagen uten kvalme og ikke riktig så oppblåst og ikke så mye murringer som har vært iløpet av uka.
Men merker jeg må ha en power napp på ettermiddagen og energien er ikke helt på topp. Brystvortene er mega øm, men begynner å bli vant til det;) Merker det er vesentlige forandringer i kroppen ja;) hehe

Jeg er små kvalm innimellom, kommer og går egentlig :)
også er jeg super trøtt :p ellersj merker jeg ikke så mye.. er veeeeeeldig oppblåst da.. slitsomt.. med en gang jeg spiser så blir jeg skikkelig oppblåst.. 
jeg neeeekter å bli dårlig altså :p 

Jeg er små kvalm innimellom, kommer og går egentlig :)
også er jeg super trøtt :p ellersj merker jeg ikke så mye.. er veeeeeeldig oppblåst da.. slitsomt.. med en gang jeg spiser så blir jeg skikkelig oppblåst.. 
jeg neeeekter å bli dårlig altså :p 

Har mange symptomer, men har pådratt meg et aggressivt virus, så plagene der er mest fremtredende akkurat nå:/ Skikkelig hodepine (håper d forsvinner med influensaen eller hva d nå er jeg har), vondt i kroppen, litt småkvalm innimellom (hadde hyperemesis sist gang, begynte når jeg var nesten 7 uker på vei), sliten og trøtt, bekkenløsningssmerter (?), stikkinger i magen, vondt i ryggen, stiv i nakken:P Ikke så ømme pupper enda, men det stikker på en måte i dem innimellom... Også må jeg oftere tisse, og føler meg nesten litt sår der nede:P Og luft i magen!

Her føler jeg meg ikke gravid at all ennå, men er jo ikke mer enn 4-5 uker på vei.
Var i jobb(både helt og delvis) hele forrige svangerskap og det håper jeg på nå også. Jeg synes det er gøøørrkjedelig å skulle gå hjemme i 9 måneder + 1 år. Litt rastløs sjel ;-) Krysser fingre og tær for friskt svangerskap

Her er formen flott, ingen symptomer foreløbig, men så er jeg ikke fulle fire uker enda heller :-) Føler dette svangerskapet er så annerledes enn det med førstemann. Tar alt så mye mer med ro, og føler ikke helt at dette kan stemme. Får håpe at spira klorer seg fast... Vil gjerne være i mai :-)

Back
Topp