Litt større og gravidmage..

ViPrøver91

Flørter med forumet
Hei! Lurer på om noen her inne har vært gravid før, og veier litt over gjennomsnittet? :) Fikk dere tydelig gravidmage, og eventuelt når? :rolleyes:

Har vært alt fra veldig tynn til litt trultinn når jeg har blitt gravid tidligere men magen har vært ganske lik.. bærer nok innover for magen popper ikke før 7-8 mnd uansett... har kunnet bruke vanlige bukser osv.. mamma var også slik da ho fikk gravid, mulig noe arvelig, vet ikke :joyful:
Spent denne gangen med nr 5 for er veldig oppblåst allerede :bored:

Har vært alt fra veldig tynn til litt trultinn når jeg har blitt gravid tidligere men magen har vært ganske lik.. bærer nok innover for magen popper ikke før 7-8 mnd uansett... har kunnet bruke vanlige bukser osv.. mamma var også slik da ho fikk gravid, mulig noe arvelig, vet ikke :joyful:
Spent denne gangen med nr 5 for er veldig oppblåst allerede :bored:
Takk for svar! Er veldig oppblåst selv (9+5:woot:), og kan nesten ikke bruke dongeribuksene mine lenger for de strammer så fælt over magen :hilarious:

Jeg veier mer enn gjennomsnittet og fikk vel mage rundt uke 18 sist. Hadde nok kanskje fra uke 16..

Er også over gjennomsnittet. Magen kom rundt halvveis sist, ca. 20 uker.

Jeg er normal men er veldig kort i overkroppen og bører barna utvendig. Så jeg ser fort gravid ut før positiv test. Er kun 5 uker på vei men kjenner vinterjakke er litt stram nå. Forskjellen sånn blir vel hvordan man bærer dem og ikke vekt. Jeg ser større ut som høygravid enn noen jeg kjenner som var overvektige før de ble gravide.

Hei! Lurer på om noen her inne har vært gravid før, og veier litt over gjennomsnittet? :) Fikk dere tydelig gravidmage, og eventuelt når? :rolleyes:
Jepp, stor i utgangspunktet og ble oppblåst med en gang :(
Er 8+4 nå og allerede gitt opp to av buksene mine...

To av mine har allerede revnet, så ja.. Blir morsomt fremover med hva jeg skal ha på meg :banghead:
Sto i dag og slet med å finne noe å ha på meg når vi skulle ut og leke sammen med noen andre barn.
Veldig spennende å finne noe å ha på jobb i mårra....:blackeye:

Jeg er overvektig og sleit med å føle meg mer tjukk enn gravid til laaangt utti svangerskapet. Det førte til at jeg andre gangen kjøpte en genser med påskriften "jeg er ikke feit, men gravid" !! Hehe

Magen kom ikke før halvveis. Man kunne hvertfall ikke se forskjell på om jeg bare hadde spist eller var gravid. Utydelig mage altså...med første ble jeg gigantisk siste ukene men mest pga svangerskapsforgiftning. Andre gang var magen egentlig litt liten. Jente nr 1 og gutt nr 2.

Spent denne gang! Er mer trent og i form men har fortsatt mammamagen godt på plass ;)og vekta er vel 20kg mer enn den burde. Pytt pytt. Gledings!

Back
Topp