ViPrøver91
Flørter med forumet
Hei! Lurer på om noen her inne har vært gravid før, og veier litt over gjennomsnittet?
Fikk dere tydelig gravidmage, og eventuelt når? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Takk for svar! Er veldig oppblåst selv (9+5Har vært alt fra veldig tynn til litt trultinn når jeg har blitt gravid tidligere men magen har vært ganske lik.. bærer nok innover for magen popper ikke før 7-8 mnd uansett... har kunnet bruke vanlige bukser osv.. mamma var også slik da ho fikk gravid, mulig noe arvelig, vet ikke
Spent denne gangen med nr 5 for er veldig oppblåst allerede![]()
), og kan nesten ikke bruke dongeribuksene mine lenger for de strammer så fælt over magen 
Jepp, stor i utgangspunktet og ble oppblåst med en gangHei! Lurer på om noen her inne har vært gravid før, og veier litt over gjennomsnittet?Fikk dere tydelig gravidmage, og eventuelt når?
![]()
To av mine har allerede revnet, så ja.. Blir morsomt fremover med hva jeg skal ha på megJepp, stor i utgangspunktet og ble oppblåst med en gang
Er 8+4 nå og allerede gitt opp to av buksene mine...

Sto i dag og slet med å finne noe å ha på meg når vi skulle ut og leke sammen med noen andre barn.To av mine har allerede revnet, så ja.. Blir morsomt fremover med hva jeg skal ha på meg![]()