litt spm om pumping og mme

krølle..

Gift med forumet
føler meg litt uviten fortiden..[:(]

1. Når jeg pumper å setter det i kjøleskapet..kan det blandes med neste pumping eller burde jeg ta ny beholder??

2. kanjeg blande en flaske med mme og ta den med på byen liksom..maks 2 timer liksom... eller MÅ det blandes og spises med en gang? står jo på pakken at det ikke må spares til neste mårtid..men er jo egentlig ikke det jeg gjør...hvor lenge kan det stå i romtemperatur?

3. kan jeg ta med mm på flaske som jeg har pumpet til byen?? som har stått ikjøleskap eller frys? vet at "nypumpet" melk kanvære i romtemeratur i 4 timer...(har jeg lest en plass...)

håper kanskje noen vet om kan svare.. lurer veeldig..

har forressten NAN...[:-]

ORIGINAL: krølle..

føler meg litt uviten fortiden..[:(]

1. Når jeg pumper å setter det i kjøleskapet..kan det blandes med neste pumping eller burde jeg ta ny beholder?? Går helt fint og blande.

2. kanjeg blande en flaske med mme og ta den med på byen liksom..maks 2 timer liksom... eller MÅ det blandes og spises med en gang? står jo på pakken at det ikke må spares til neste mårtid..men er jo egentlig ikke det jeg gjør...hvor lenge kan det stå i romtemperatur? Ta med en flaske med vann og en flaske med pulvert istede, og bland det når det er tid for mat. [;)]

3. kan jeg ta med mm på flaske som jeg har pumpet til byen?? som har stått ikjøleskap eller frys? vet at "nypumpet" melk kanvære i romtemeratur i 4 timer...(har jeg lest en plass...) Mener det er 4 timer ja, men usikker på det med den som har stått i kjøleskap/frys...

håper kanskje noen vet om kan svare.. lurer veeldig..

Kanskje du finner ut mere her? Eller så kan du jo ringe dem. [:)] http://www.ammehjelpen.no/

1. Når jeg pumper å setter det i kjøleskapet..kan det blandes med neste pumping eller burde jeg ta ny beholder??
D kan blandes i samme beholder ja..[;)]

2. kan jeg blande en flaske med mme og ta den med på byen liksom..maks 2 timer liksom... eller MÅ det blandes og spises med en gang? står jo på pakken at det ikke må spares til neste mårtid..men er jo egentlig ikke det jeg gjør...hvor lenge kan det stå i romtemperatur?
Du kan blande i ej flaske med MM og ta med på byen..Ferdigblandet MME kan stå i max 24 timer før d blir for "gammelt"..[;)]  Kan vel stå i romtemp i 2-3timer mener jeg å huske..[8|]

3. kan jeg ta med mm på flaske som jeg har pumpet til byen?? som har stått ikjøleskap eller frys? vet at "nypumpet" melk kan være i romtemeratur i 4 timer...(har jeg lest en plass...)
D  kan du oxo gjøre..Men da må du oxo huske å ha med deg en termos med varmt vann,slik at du kan varme opp MM i vannbad( kan ikke varmes i mikro)

takk forsvar... kjempegreit med bv...[:D]

Back
Topp