Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja ikke bare litt spesielt! hvor lenge skal barn være våkne da?og burde man ikke heller kjempe for sunnere mat på slike steder!
![]()
Samme tenkte jegEr det bare jeg som forstår innlegget som fullstendig ironi?
Jeg forstår det som at dette er en familiefar som mener at det finnes andre måter og aktivisere barna sine på enn og tilbringe mest mulig tid på lekeland. Og som en som mener at det burde være litt andre alternativer til barn i matveien enn kun søppelmat, i det minste litt grønnsaker ved siden av, noe som er en mangelvare på barnemenyer alle steder.
Slik jeg forsto det ogEr det bare jeg som forstår innlegget som fullstendig ironi?
Jeg forstår det som at dette er en familiefar som mener at det finnes andre måter og aktivisere barna sine på enn og tilbringe mest mulig tid på lekeland. Og som en som mener at det burde være litt andre alternativer til barn i matveien enn kun søppelmat, i det minste litt grønnsaker ved siden av, noe som er en mangelvare på barnemenyer alle steder.