Litt spesielt?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
ImageUploadedByBV Forum1414678367.782663.jpg

Er det bare jeg som synes dette er litt spesielle ønsker? :p

Hehe, virket litt spesiell ja :)

Må si jeg gjorde meg opp noen tanker omkring det innlegget ja:p
Hvor gamle barn har han?
Får de ungene nok søvn?
Hva slags matvaner har de? Osv...
Virker ikke helt bra kanskje;)

Ja for de fleste har vel ungene oppe og ute på aktiviteter i 22-23 tiden på kvelden....
NOT!

ja ikke bare litt spesielt! hvor lenge skal barn være våkne da? :o og burde man ikke heller kjempe for sunnere mat på slike steder! :o

ja ikke bare litt spesielt! hvor lenge skal barn være våkne da? :eek: og burde man ikke heller kjempe for sunnere mat på slike steder! :eek:

Veldig enig med det med sunnere mat. Er jo bare junk å få:S:P

Tipper de får seg en god latter på personalrommet der i hvert fall. Definitivt veldig spesielt :P

Er det bare jeg som forstår innlegget som fullstendig ironi?

Jeg forstår det som at dette er en familiefar som mener at det finnes andre måter og aktivisere barna sine på enn og tilbringe mest mulig tid på lekeland. Og som en som mener at det burde være litt andre alternativer til barn i matveien enn kun søppelmat, i det minste litt grønnsaker ved siden av, noe som er en mangelvare på barnemenyer alle steder.

Er vel en familiefar som synes serveringa er dårlig. Som i usunn mat.

Jeg forstår det som at dette er en familiefar som mener at det finnes andre måter og aktivisere barna sine på enn og tilbringe mest mulig tid på lekeland. Og som en som mener at det burde være litt andre alternativer til barn i matveien enn kun søppelmat, i det minste litt grønnsaker ved siden av, noe som er en mangelvare på barnemenyer alle steder.
Samme tenkte jeg;)

Å kjære!! Er det mulig!?!?!?!
hahahahahahaha
Noen ganger kan man begynne å lure på hva som skjer innen familiene.

Slik jeg forsto det og

Leser som ironi jeg å....

Om ikke har han ett problem ;)

Haha. Det må jo bare være tull.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp