litt spesielt?

tuppa79

Blir kjent med forumet
Jeg har fått så harde og fine negler etter at jeg ble gravid. Jeg har og blidt finere i huden. Plages vanligvis med litt atopisk eksem, men er mye bedre nå. Trodde det skulle være omvendt jeg[&:] MEN jeg klager ikke nei[:D]
Bra det skjer noe positivt og.. (plages jo med kvalme og forferdelig ømme pamela-pupper og null energi...)

Men det hjalp å lese et innlegg her inne om dette. At når man kjenner symptomene, så er jo barnet trygt inni magen det[:)]

Flere som har opplevd det slik?
 
heisann...

jeg har oxo atopisk eksem og har ikke merket stort til det...huden min har oxo blitt bedre..

er veldig glad for det...

klem[:)]
 
Hehe, er jo flott at du får finere hud da!
Har aldri vært plaget med kviser eller noe, og er heldigvis ikke det nå heller......men det som er rart er at folk kommenterer hele tiden at jeg ser så flott ut gravid og at det gløder av meg!.....mens, jeg egentlig føler meg som en dass! null energi, vil bare sove og slappe av.....dør når jeg tenker på alle oppgavene som skal leveres til skolen før jul. Og når jeg ymter frempå at jeg ikke er helt i topp form, pluss sliter litt med bekkenløsning, får jeg nesten bare rare blik og kommentarer som: Men du ser jo så frisk ut! Du klarer da dette!
..og ja, jeg vil klare, men det tar på!
så, ville bare sei at jeg føler med deg ja! [:)]
 
hei cecci85!

Det er nok ikke ekte...

Fant det på ei humor side[;)]

skal forestille ul-bilde av petter solberg[;)] hehe

Jeg synes den er litt representativ for frøet mitt, da pappan er BILGAL!!! hehe
 
Jeg har fått dårlige hud og masse kviser, men neglene har virkelig blitt fine og lange[:D] Aldri hatt fine negler og får nyte det mens jeg kan vel[:)]
 
ja, det er egentlig fra denne filmen ja[;)]
morsom[:D]
 
Back
Topp