litt spent på magen...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
den kom sent da jeg gikk med gutten uke 20-22 en gang. så på noen magebilder nå som jeg har liggende på dataen og så jeg hadde fått litt mage uke 22+ 1 og det var skjedd ganske mye bare frem til uke 23+4 litt morsomt å se :-) jeg fikk aldri veldig stor mage da.

er spent på når den kommer nå, nå er jeg 5- 10 kg tyngre enn når jeg ble gravid med gutten da... og en god del av det ligger på magen så den er jo nå nesten som på de første magebildene...

Ja, er spent selv! Veier mer denne gangen enn sist (nr 2), da fikk jeg mage "seint", første gang fikk jeg tidlig.. Så blir spennende å se :)

ja kjenner det kribler litt når jeg ser de gamle magebildene :-) jeg hadde så tungt og vondt svangerskap sist at gravidmagen og å kjenne babyen røre på seg var det eneste positive i denne tiden.
dette svangerskapet ser ikke ut til å bli så mye bedre egentlig så det er liksom magen og bevegelsene jeg har å se fram til :-)

Jeg veier mye mindre nå enn sist, men har fremdeles en 10+kg for mye :p Magen har allerede kommet :) En bitte liten kul :D

Jeg veier mye mindre nå enn sist, men har fremdeles en 10+kg for mye :p Magen har allerede kommet :) En bitte liten kul :D
hehe ja det blir spennende er så mye hud her også at det er vanskelig å vite egentlig hehe jeg har veid rundt 55- 60 kg mer enn jeg gjør nå. tror kanskje den er på tur her også egentlig da for jeg har gått ned litt de siste ukene, men magen er vel heller større enn mindre :-)

Veier 8 kilo mer ved starten av dette enn ved starten av forrige :(

Klarer likevel fint å se at det har kommet mage :) Fikk tidlig mage sist også :) I tillegg har jeg kun gått opp 1 kilo på 15 uker, kjempefornøyd! Jeg har BMI rett over 30, så prøver hardt å ikke gå opp 20 kilo denne gangen også :(

Magen min ble eeeenorm sist :P Den første som turte å spørre om jeg var gravid forrige gang spurte meg i uke 13 :P Desverre er siste magebilde fra to uker før fødsel, angrer litt på at jeg ikke tok bilde litt nærmere.... Jeg fikk et godt tips av en venninne; Skriv ukenummer på magen med sprittusj, så slipper man å redigere og plages i etterkant :)

det var et smart tips :-) jeg har bmi på ca. 30, sist gikk jeg opp 14- 15 kg tror jeg det var og håper jeg klarer å holde det på enda mindre denne gangen. jeg fikk jo også en ganske liten baby da.

Fikk mage sent forrige gang, er nå kommet en liiiten mage frem;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

spennende og morsomt dette ja :-)

var så vidt på vekta ista... 59 viste den (m klær) så har godt ned hvertfalll et par kg
men det er super bra for å være såppas mange uker som jeg er nå og kroppen min
med begge de to andre så gikk jeg ned 10kg.
Magen har begynt å poppe litt fram, blanding av gammel mage som jeg ikke gidder holde inne, ny babykul og oppblåsthet (for magen er større på kveldstid)
syntes litt om jeg har på stramme klær.

Back
Topp