Litt spenning på kvelden..

SuperBerta

Glad i forumet
Ja, Bertine fikk nok litt mye action ikveld tror jeg..[:D]

Hun tuller litt etter leggetid, mer klær, enda flere ganger på do etc.. Og etter å ha bedt henne for n`te gang gå og legge seg, hører vi et HYL! og desperat gråt..

"Mamma!!! Hjelp meg, går det bra med meg?" Roper hun livredd..

Når jeg kommer opp ser hun helt forskremt ut, og forteller at hun har puttet lego i nesa......[8|]

Vi prøver å blåse, men den kommer ikke ut.. Så vi måtte ned i stua til T, og han "opererte" ut legoen..

Hun har lovt å aldri gjøre det igjen![:D] Og sovnet som en stein veldig fort..

uff, så trasig, men så komisk på samme stund [:)][:D][8D][&:] Håper og ber om at ideen ikke kopieres her i huset [&:] Bra dere fikk den ut... Var jo en sjefskommentar da synes jeg [:)]

Stakkars - går det bra med meg? For en herlig kommentar. Spørs nok om ikke dette var første og siste gang ja[:D]

Ja, det er det første hun spør om hver gang hun slår seg skikkelig;  "går det bra med meg? Kommer det til å gå over?"

Hun er ved godt mot idag, og har nok lært noe av det..[;)]

Stilig kommentar [8D]
Bra dere fikk ut legoen .. stakars, hehe..

Oisann.. lego? hehe må flire litt da! Godt at hun ikke har tenkt å gjøre det igjen! [:D]

ORIGINAL: Actrine

Oisann.. lego? hehe må flire litt da! Godt at hun ikke har tenkt å gjøre det igjen! [:D]

Tror du vi lo eller?[8D]  Ikke lett å holde seg alvorlig når snuppa ser helt forskremt ut og tror det verste.. og vi prøver bare å finne ut hva hun tenkte på... hehe..

ha ha ha ha.. sorry at jeg ler... men jeg må bare.. for en herlig kommentar.. [:D][:D][:D]

godt det gikk bra da.. [:D][:D]

ORIGINAL: Trillemor82

ha ha ha ha.. sorry at jeg ler... men jeg må bare.. for en herlig kommentar.. [:D][:D][:D]

altså, vi ler enda vi.. utrolig komisk altså..[:D]

ORIGINAL: SuperBerta

ORIGINAL: Trillemor82

altså, vi ler enda vi.. utrolig komisk altså..[:D]

ha ha ha ha... det er bra :P for det gjør jeg også litt når jeg tenker på det! :)

Back
Topp