Litt spørsmål...

*blomsterpia*

Forumet er livet
Juli13-jentene
Hei jenter!

Er her inne daglig å leser, men skriver sjelden...

Men nå har vi fått alle papirer og blodprøveskjema, så nå blir det nok mere skriving her fremover.

Så mitt spørsmål er; hvor lang tid gikk det fra dere sendte inn alle papirer og blodprøver til dere var i gang med forsøk?

Står i papirene fra UNN at søknaden blir behandlet i løpet av en måneds tid etter at de har mottatt alt. Nå har de vel ferie i juli, så det blir vel enda lenger behandlingstid[&:] Og ditto lengre ventetid på oppstart.

Dersom det ikke er rundt jul eller sommer så er det ofte at man kan starte på første syklus etter forsamtalen. Det er dersom man er ferdig utredet da og det ikke står noe igjen der.

kan nok ikke svare deg her siden jeg tok det privat.

håper du slipper å vente så me lenger nå, nå er det din tur vennen[:)]

Vi fikk svar på soste blodprøve i slutten av februar og kunne ha starta med behandling i april, men valgte å vente til mai pga ferie. Litt usikkerpå hvor lenge dere trenger å vente da...

Ønsker dere lykke til i tiden fremover. Damene på UNN er utrolig koselige [:)]

Tusen takk for svar[:)]

Får forberede oss på senhøstes da, og bare bli overrasket hvis vi får litt tidligere[:)]
Har man ventet så lenge som vi har nå klarer man vel litt til...

BabyT: fikk veldig godt inntrykk av damene der da vi var der på samtale i februar, så gleder meg til å komme tilbake til de! De har jo gjort en bra jobb med dere[;)]

ORIGINAL: Ivara

Vi sendte søknad i april, var på forsamtale 22.mai og har fått beskjed om at oppstart sannsynligvis blir i oktober. [:)]

Fikk beskjed om å ta de resterende blodprøvene i mellomtiden. (må bl.a. ta kromosom og dna-analyser siden det blir icsi på oss, det hadde ikke gynekologen ordnet med på forhånd).

Tror ikke ventetiden hadde blitt kortere dersom vi hadde vært helt ferdig utredet. Er 6 mnd ventetid fra søknadsdato på det sykehuset vi hører til for øyeblikket.

Disse prøvene bør du ikke vente for lenge med å ta. Vi fikk beskjed om at det ville ta 2 mnd å få svar på dem!

ORIGINAL: babyT

ORIGINAL: Ivara

Vi sendte søknad i april, var på forsamtale 22.mai og har fått beskjed om at oppstart sannsynligvis blir i oktober. [:)]

Fikk beskjed om å ta de resterende blodprøvene i mellomtiden. (må bl.a. ta kromosom og dna-analyser siden det blir icsi på oss, det hadde ikke gynekologen ordnet med på forhånd).

Tror ikke ventetiden hadde blitt kortere dersom vi hadde vært helt ferdig utredet. Er 6 mnd ventetid fra søknadsdato på det sykehuset vi hører til for øyeblikket.

Disse prøvene bør du ikke vente for lenge med å ta. Vi fikk beskjed om at det ville ta 2 mnd å få svar på dem!

Vi skal få tatt alle blodprøver (inkl. kromosomprøver) denne uken, regner med jeg får TR de nærmeste dagene så det passer jo bra i forhold til prøvene som skal tas på dag 2-5.
Sambo tok kromosomprøve i vinter også, men det var vedlagt skjema for han også nå.

Ble ganske lang ventetid på oss. Begynner å bli en stund siden, så en del er glemt. Jeg måtte ta ny rubella vaksine og måtte vente 3 mnd etter at jeg hadde tatt den før vi var igang. Vi lyktes på forsøk nr 2 og var igjennom ICSI.
Som BabyT sier; det er koselige folk der oppe på UNN. Vi kan vel begge skrive under på at Marta Hentemann er en flott dame[:D]

Masse lykke til[:)]

Back
Topp