litt snakks herifra

Tjukkaaa

Forumet er livet
siden jeg kjeder meg på nett og mannen ser top gear[:'(]

kostyme er i "mote" nå hos min datter

kler fargene fint sant?

danse danse

Det "fotballbildet" var NYDELIG!!!!!!!!!!!!!! Hun ser jo ut som en engel der!!!!!!!!!!!

Men snakker om søta da!!! Megasjarmerende! [:D]

Ååååå.. For ei nyyydelig snuppe du har!!![:D] Skikkelig jente-jente!![:D]

Hvor har du kjøpt tingelingen?? Snuppa mi ønsker seg sååå en sånn kjole til karneval i mars...

Så fine bilder. Uttrolig nydelig jente!! 

ORIGINAL: *MissMe*

Ååååå.. For ei nyyydelig snuppe du har!!![:D] Skikkelig jente-jente!![:D]

Hvor har du kjøpt tingelingen?? Snuppa mi ønsker seg sååå en sånn kjole til karneval i mars...

Den var en julegave faktisk så den er nok kjøpt i bergen[:D] vil du at jeg skal spørre?

Jeg elsker top gear jeg [8D] Men nå er det unge Mødre [:D]

MEN, er en nydelig datter du har - så herlig i kostymet hennes der da

Jaaa!!![8D] Om du gidder spøøre hvem som selger så hadde jeg blitt superglad!![:D]

Im on it![:D]

Så vakker hun er! Og så utrolig søtt tingeling kostyme! Hun er en favoritt hos Isabell!

Jaaa!!![8D] Om du gidder spøøre hvem som selger så hadde jeg blitt superglad!![:D]

Fåes på toys'r'us ihverfall i sarpsborg!

ORIGINAL: Chaba

Fåes på toys'r'us ihverfall i sarpsborg!

Takk!![:D]

Hun er så skjønn!!! Det Tingeling-kostymet, finnes det til voksne???? [:D] Det burde jo jeg hatt!

NYDELIG!

jeg må si at fotballbilde var nydelig... må også legge til at hun var veldig lik sin mor der[:D]

Ho blir jo bare mer og mer nydelig!!  Kanskje fordi ho ligner mer og mer på deg..? [:-][8D]

Kjempefine bilder altså!! [:D]

ORIGINAL: tingeling1

Hun er så skjønn!!! Det Tingeling-kostymet, finnes det til voksne???? [:D] Det burde jo jeg hatt!

Tihi det er sant det[8D] Kanskje den må spesialsys desverre...

kjempefine bilder av ei nydelig jente. [:)]

Mannen gjorde lurt i å skifte lag. Snuppa di kler jo grønt helt fantastisk[:D][:D]

Alle bildene var helt stunning. Ser en god mach mellom deg og K i henne..

Tipper hun kan lure alle til å gjøre som hun vil med sit nydelige vesen[:)]

Back
Topp