litt smaksprøver og velling

tweety78

Elsker forumet
Her har vi begynt med det alt vi... og vesla har aldri virket mer fornøyd![:)] Var vel litt skeptisk til å begynne med for ho er jo bare 3 mnd. Men går veldig fint! ho får tre små te skjeer med mosa pære før ho får melk på ettermiddagen, og en spiseskje maisgrøt i 150 ml melk om kvelden når ho skal legge seg. Etter at vi begynte med dette sover ho fra 21 om kvelden til 05.30.da får ho melk igjen og sover så videre til litt over 9![:D] Skal trygt si vi alle har fått mer overskudd![:D] hvordan er det med dere andre som gir velling? hvor mye grøt i hvor mye melk osv? klem

Fikk jo velling for første gang igår. Fikk bare litt ca 10 - 15 ml med litt maisgrøt oppi. Han fikk med skje siden jeg ammer han. Han smattet og koste seg veldig .

Var også usikker når han fikk det igår, han er jo bare 10 uker, men hva gjør man da når han spiser så ofte [&:]....

Hei, jeg gir bare en og en halv te-skje grøtpulver i 200ml melk, og da sov hun fra halv ni til ti over halv syv i dag morges [:)]
Hvordan blir melken med en spise skje pulver i, kan man bruke vanlig smukk eller blir den for tykk?
Er herlig når de sover, men uansett hvor mye jeg sover er jeg like sliten[&:]

Back
Topp