litt smånervøs.....

tigergirl

Forumet er livet
i natt lå vi å så på morsomme vidioer i sengen og jeg lo slik at jeg fikk vondt i magen, så måtte jeg endelig på do i dag med bimmelim etter å ha ventet i  dager, var vondt å få ut bæsjen og jeg blør som vanlig fra analen, men jaggu meg kom det slim med blod i fra musa....uff uff, har vondt i magen idagen kjennes ut som jeg har tatt sittups, har vært på do en gang til og da ingen ting.

Jeg trøster meg med at så lenge det er slim med litt blod i så ikke farlig......... men uff uff alle våre bekymringer.....

Tror ikke du trenger å begymre deg så veldig (selvom det ikke er så lett[:-]), kan være at det sprakk en åre eller noe i slimhinna rundt livmorhalsen...

Men ja, er gøy å se på AFV...[8D] Ler meg skakk ihjel, som regel hver gang, men synes jo synd på de små da...
HVis det er til litt trøst, ler jeg av unga når de tryner,[8D] helt til de gråter, da får jeg vondt i mamma hjertet...[&o]

ja jeg tror det er noe slik siden jeg lo så magen hoppa og rista og måtte gi meg fordi jeg fikk vondt, og siden jeg måtte streve med bimmelim så påvirket det livmoren...

så i dag blir det å ta det med ro.

Men ja jeg er slik som deg ler godt av alle som detter og slår seg, men om det er barn og de griner etterpå da før jeg tårer i øynene

Godt jeg ikke er alene...[:D]

Sliter forresten veldig med å¨gå på do selv..Kan vel forklare hvorfor jeg har så himla vondt i magen til tider...[&o]

Har faktisk blødd litt etter det også, men det gikk fort over...[:)]

*har også litt hukommelsestap dette svangerskapet og ting kommer gjerne litt senere*[:-][8D]

Back
Topp