Litt småfrustert etter 9.pp

Badeanna

Andre møte med forumet
Heisan!!!

Noen som har noen VELDIG gode råd som funker for å bli gravid???

Litt smålei prøving nå, etter 9.ppèr... Håper på klaff snart!!!!
Leste om hostesaft da, den er uprøvd, så den skal vi ta nå... Men, noe annet???

har ikke noen spesielt gode råd... som du sikkert ser så sliter jeg også...Men har hørt om hostesaft, prøvd det i tre mnd uten hell!Men nå er ikke jeg det store problemet da, håper jeg!!!
Det er vel bare å stå på og ha gjevnlig sex og kose seg [:D]

Har også hørt noe om grapefruktjuice...
Lykke til videre ihvertfall!!!

Klem

Hei. Har vel ikke så mange gode råd jeg heller. Rådet om å være tålmodige er nok det beste og sannsynligvis det vanskeligste [&:][&:] Jeg er litt utålmodig selv, selv om jeg nå "bare" er i 3 pp. Forige gang var det full klaff uten å ha prøvd, så jeg hadde vel innbilt meg at det skulle gå raskt nå også. (Selv om jeg er klar over at tre måneder erkort tid) Vi vet ihvertfall at vi kan få barn.

Skal ikke be deg omå være tålmodig.....-vet selv hvor vanskelig det er....[;)]
Men vet du 100 % sikkert når du har el? Mange som sliter lenge, rett og slett fordi man bommer på dagene(flere undersøkelser
viser dette...). Man bør jo ha sex annenhver dag, men ikke alltid lett å få det til i en ellers stressa hverdag, er det vel?[;)]

Første råd: Finn din el, mål temperaturen så du er sikker på at det er riktig, prøv hostesaft, og evt litt vitaminer som lena har sagt er bra her (c-vitamin og b6).

Ønsker deg masse lykke til[:)]

Jaaaa, endelig positivel test i helga[:D][:D][:D] Så gla...
Men denne temperaturmålingen forvirrer meg litt...mener den skal øke mere enn
den har gjort...Men leste at noen har flat temperaturkurve selv om de har el....
Hvorfor kan det ikke være EN løsning liksom???HMMMMMMM
Du da?

flat temp kurve uten el? høres rart ut, er vel heller ujevnheter i målingen da.. pga at man ikke har målt til samme tid (som jeg aldri får gjort) eller andre ting... Min økte et par dager men ikke noe voldsomt.... tappen er myk og hard da.. men er temmelig frustrert nå... Fikk negativ g test søndag, tar ny imorra... ingen mens.. skal til akupunktur for å få orden på syklusen og el.....

Håper du er gravid nå..... (var det cb digital du fikk pos på?)

clearblue sine ja.... Så de var jo kjempe greie[:)] Man trenger ikke tyde så mye, enten eller der...
Mange som ikke er fornøyde med billige tester har jeg lest flere steder...
Jeg har litt økning, men bare 0,2 ca... ikke mye det vel, eller?

Lykke til, til deg å, så får vi håpe alt går i boks, Trine[:D]

Tusen takk Trine...Du også...
Men skal tempen stige mer etter el mener du? Leste litt nå, 0,2-0,4 leste jeg da
, men blir litt forvirra over alt som står... Men ; DEN SOM VENTER FÅR SE...

Måtte bare svare litt her jeg Sollise. Min temp stiger ca 0,2 etter el. Tror det er ganske normalt. Jeg har tempet alle pp'ene. Da jeg var gravid (mistet i uke 5) steg den ytterligere. Lå på 0,1-0,2 over det den hadde gjort rett etter el. Men den steg ikke den siste biten før helt oppunder ikm.

Lykke til med tempingen! Synes du det er vanskelig å tolke. Bruk http://www.fertilityfriend.com

Tusen takk knøttet-snuppa[:D]

Ja, må innrømmer jeg ikke har helt "draget" på testinga.... I dag tidlig gikk jeg på do før jeg tempet....Glemte meg helt bort...
Har ligget på 36.09-36.35 før el, så dagen før el var tempen 36,09, og dagen etter 36,26....Så henger ikke helt med... Men er din temp ca sånn eller? Må tempen stige yttligere før mens?

Klem[:)]

Se under helsekost-hjelpemiddel. Dette funket for meg! Etter 1 ussel måned! Hadde da gått 6 måneder uten klaff....

den skal visst øke med o.2-0.5 etter EL. Og ca 3 dager før IKM skal den øke yteligere slik at den ligger i underkant av en grad over det den gjorde før EL (om du er gravid) er du ikke gravid går den ned igjen etter å ha vært forhøyet ca 10 dager etter EL.... Men er sikkert store individuelle forskjeller... Synes ikke min har økt noe særlig før nå.. Har plutselig vært nesten 37 grader nå... Men hopper så mye opp og ned...

ORIGINAL: sollise

Men vet du 100 % sikkert når du har el? Mange som sliter lenge, rett og slett fordi man bommer på dagene(flere undersøkelser
viser dette...). Man bør jo ha sex annenhver dag, men ikke alltid lett å få det til i en ellers stressa hverdag, er det vel?[;)]

Første råd: Finn din el, mål temperaturen så du er sikker på at det er riktig, prøv hostesaft, og evt litt vitaminer som lena har sagt er bra her (c-vitamin og b6).

Ønsker deg masse lykke til[:)]

Heisan!!!!

Har tatt EL tester de siste 3pp`ne.
De har slått ut hver gang.
Leste om hostesaften her, og den MÅ jeg prøve tror jeg. Hørtes spennende ut.
Aldri tempet, men hvor mye er det normalt at den skal gå opp a. Og er det i tilfelle bedre enn EL tester? Sikrere liksom???

Her er vidundermedisinen:

Solaray - Balansert Mega-B-stress
Din Helse - Dioscorea Wild Yam vitamintilskudd
Sunkost - Gamma E-vitamin

Alt er kjøpt på Sunkost, kostet rundt 500kr.

Om det er dette som har hjulpet meg, er ikke lett å si, men det klaffet jo fort, da! Mannen skal også ta dette..... Gi meg en tilbakemelding om hvordan dette går!!!!

6 måneder uten klaff, så kjøpte jeg dette. Måneden etter var det positiv test.... [:D]

Lykke til!!!!

Åjå, det viktigste: ha sex fordi dere skal KOSE DERE, ikke for å lage baby.....

< Melding endret av Grete71 -- 05.10.2005 8:21:27 >

hei.. EL testene kan slå ut selv om du ikke har EL. Så det er ikke et sikkert tegn, eneste måten du ser heelt sikkert at du har hatt el på er at tempen stiger 0,2-0.5 grad etter EL... Så med å måle tempen ser du det ikke før el er over da.. Så derfor er det nok lurt å kombinere EL tester og temp måling [:)]

jeg er like frustrert som deg. jeg er også i 9 pp nå, håper det vil klaffe denne gangen . denne gangen skal jeg også ta hostesaft, se om det er noe i det. [:)] bruker el tester, CB digitale...

ORIGINAL: bertelure

jeg er like frustrert som deg. jeg er også i 9 pp nå, håper det vil klaffe denne gangen . denne gangen skal jeg også ta hostesaft, se om det er noe i det. [:)] bruker el tester, CB digitale...

Bra at vi er fler,på en fin måte liksom...
Jeg skal kjøpe hostesaft i morra jeg. Gleder meg nesten litt til å ta fatt på det der...spennede å se om det virker.
Husker ikke åssen EL tster jeg har brukt jeg, men det er ikke CB. Kjøpte de på Apotek 1. Virket hvertfall"!!! Lykke til!!!

Back
Topp