Litt småforvirret...

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Skulle henge opp noen regninger på kjøleskapet nå, er på de to kredittkortene våre. Vanligvis henger jeg dem bare opp, men noe fanget oppmerksomheten min på den ene. Det var at samboer hadde tatt ut 900 kr to ganger med 4 dagers mellomrom i november. Sendte han melding, siden han er i Drammen og skal på julebord, men får faen ikke svar. Liker ikke at han har tatt ut penger siden den kontoen brukes KUN om vi ellers ikke har penger. Han bør jo vite bedre og fortelle meg det, for han vet det er jeg som tar meg av regningene...OFF....må bare blåse ut litt...

Kanskje det er en juleoverraskelse til deg og gulllet?

Sikkert en god forklaring[;)]

ORIGINAL: munter

Kanskje det er en juleoverraskelse til deg og gulllet?

Sikkert en god forklaring[;)]

Nei, for vi hadde godt med penger da...nettopp fått lønning liksom...[:o] Skjønner ingenting...[&:]

hemm hadde blitt temelig irritert selv, men håper d har en logisk forklaring....[:)]

Fikk nettopp melding fra han om når det var...så nå sitter jeg bare å venter på en god forklaring...

hehe bra du fikk tak i han da.. synest d er så irriterende og ikke få tak i de når jeg virkelig må han forklaring[&:] kjenner mann bare bli sintere og sintere[&:]

ORIGINAL: lumina

så ekkelt [&:] hadde blitt skeptisk selv.. håper det er en god forklaring iallefall [:)]

Nå ble jeg skikkeli nyskjerrig[&:] Håper han har en god forklaring da

ORIGINAL: tipp

Nå ble jeg skikkeli nyskjerrig[&:] Håper han har en god forklaring da

Håper det er ei god forklaring på pengebruken siden jeg har forstått det sånn at dere ikke har all verden å rutte med!

ORIGINAL: lumina

så ekkelt [&:] hadde blitt skeptisk selv.. håper det er en god forklaring iallefall [:)]

Får håpe han har en god forklaring da

Fikk forklaring...var nemlig rett før vi fikk lønning...så han hadde tatt ut penger så vi klarte oss[:)]

nei...har kun ei lønning...men så var det litt usikkert når den kom pga noe rot hos regnskapet på jobben hans...så derfor...[:)]

Kjente det kokte innvendig...så takk og lov at det ble oppklart[:D]

Back
Topp