Litt småflaut spørsmål

LitenNovemberSpire

Flørter med forumet
Hallo :) Jeg har i det siste opplevd ufrivillig luft fra skjeden. Dette har kun hendt når jeg har klart å rulle over på ryggen i søvne og jeg har strukket meg ut imens jeg ligger strak på rygg. Er det flere som har opplevd dette? Jeg trener jo styrke og bekkenet et par ganske i uken og av og til kniper når jeg husker det. Er dette vanlig eller bare meg? Er første gangsgravid og har i det siste opplevd litt strekning lavt på høyre side og stikker litt når tisser, ikke vondt bare litt ubehag. Kan det være urinveisinfeksjon som fører til dette?

Jeg opplevde det samme på jobben her om dagen :wideyed: Reiste meg opp fra kontorstolen, og plutselig hørtes det ut som om jeg prompet, og det stoppet ikke med det første :oops: Ble så innmari flau, men sitter heldigvis alene på kontoret, så tror ingen hørte det. Det kom så uventet, og jeg er så glad jeg ikke hadde noen kunder da! Har ikke opplevd det siden, og skjønner ikke hvordan eller hvorfor det skjedde.
Selv er jeg ikke så flink til å trene bekkenet. Har også opplevd litt ubehag i siden når jeg tisser, men det er mest hvis jeg har holdt meg en stund.

oj, så det er ikke bare meg det skjer med... Jeg har jo faktisk hatt det før jeg ble gravid også da, men er jo sjeldent det har skjedd. Men nå de siste dagene har det skjedd ofte om morningen. Ja, mulig jeg også holder meg litt lenge og burde vell tisse oftere, men glemmer det noen ganger og andre ganger tror jeg må tisse mye, selvom det ikke kommer så utrolig masse. Uff, ja er flaut om det skjer offentlig, har heldigvis ikke skjedd ennå. Jeg trener jo styrke to ganger i uken og kniper her og der, så synes det er rart at jeg får det. Håper ikke problemet blir større etter fødsel og at jeg ikke har noe kontroll på dette, utrolig flaut. Har du født før? dette er min første, så synes det er så rart at jeg har det. Mulig det går over da, eller håper det. Får bare fortsette å knipe da og håpe det hjelper. :D

oj, så det er ikke bare meg det skjer med... Jeg har jo faktisk hatt det før jeg ble gravid også da, men er jo sjeldent det har skjedd. Men nå de siste dagene har det skjedd ofte om morningen. Ja, mulig jeg også holder meg litt lenge og burde vell tisse oftere, men glemmer det noen ganger og andre ganger tror jeg må tisse mye, selvom det ikke kommer så utrolig masse. Uff, ja er flaut om det skjer offentlig, har heldigvis ikke skjedd ennå. Jeg trener jo styrke to ganger i uken og kniper her og der, så synes det er rart at jeg får det. Håper ikke problemet blir større etter fødsel og at jeg ikke har noe kontroll på dette, utrolig flaut. Har du født før? dette er min første, så synes det er så rart at jeg har det. Mulig det går over da, eller håper det. Får bare fortsette å knipe da og håpe det hjelper. :D
Off, ja! Hvis det blir som en slapp prompepute der nede etter fødselen er jo det helt krise :') Er vel bare å knipe i vei :P
Dette er mitt første svangerskap :)

Back
Topp