Litt småbekymret

Tuppelura92

Glad i forumet
I går formiddag var lillegutt i magen SUPERAKTIV (som vanlig). Men utover ettermiddagen og kvelden ble det veldig veldig rolig, gikk å la meg og han var fortsatt rolig( veldig uvanlig!!) og våknet opp i dag, og han er fortsatt rolig. Jeg kjenner at han lever, for kjenner litt helt nederst i magen, men forskjellen fra tidligere er sååå utrolig stor! Han pleier å sparke og dytte og strekke seg så mye at jeg pleier å bli litt "sjøsyk" :P hehe.

Kjenner jeg blir litt bekymret !! Men vil ikke bli helt hysterisk heller

Har det akkurat på samma måte! Søndag var han suuuuper aktiv! Mandag var han aktiv, men ikkje lika mykje. Tirsdag var eg på klippe til å ringa føden fordi han var så uvanleg stille. Men han bevegde på seg innimellom, men det var ikkje noko "pow pow". Meir sneglette :P
Det samma onsdag, men med litt meir aktivitet. Noko eg trur kjem av at eg var hjå mamma og åt kaker pga bursdag. Skal til JM kl 13 så skal høyra med ho da.

Så lenge du merker at babyen rører på seg, så er jo det det viktigste :-) du kan jo evt prøve og se om et lite sukkerkick får i gang aktiviteten. Ellers så er det jo mulig at han slapper av før den store reisen ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg drakk et stort glass jordbærmelk, men det hjalp ikke :) klager endel over at han sparker så mye, men nå som han først er rolig, er det ingenting jeg heller vil enn at han skal sparke meg :) haha.. Men håper han bare hviler litt ja, for å spare energi til å komme ut :D

Jeg drakk et stort glass jordbærmelk, men det hjalp ikke :) klager endel over at han sparker så mye, men nå som han først er rolig, er det ingenting jeg heller vil enn at han skal sparke meg :) haha.. Men håper han bare hviler litt ja, for å spare energi til å komme ut :D

Min reagerer ikke på all type søte ting. Hun elsker sjokolade... Så det er det som som regel funker her... :-P he he!
Er nok energisparende tiltak på gang tenker jeg!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Fekk beskjed om at dersom han ikkje reagerte når eg dyttar på han, skulle eg prøva med sjokolade eller veldig kald og søt saft. Dersom han fortsatt var stille skulle eg ringa til føden.

Fekk beskjed om at dersom han ikkje reagerte når eg dyttar på han, skulle eg prøva med sjokolade eller veldig kald og søt saft. Dersom han fortsatt var stille skulle eg ringa til føden.
Men kjenner du noen som helst bevegelse? Eller er det heeeelt stille? ^^

Det er ikkje heilt stille, men er veldig mykje meir roleg. Meir sneglette enn pow pow, og det var normalt vist nok.

Min har også vært superaktiv, men har roet seg litt ned den siste ukene. Kan også beskrive de fleste bevegelsene som "sneglete" :P Jeg kjenner også mer i bekkenet nå enn øverst i magen.

Hun har veldig ofte hikke da, og sparker alltid litt tid på kvelden, så jeg vet at hun har det fint.

Det går så opp og ned om dagen, men er generelt bevegelse, men ofte mindre dytting enn sirkus som det var for ikke mange dager siden.

Jeg hadde absolutt sjekket det. :) babyene skal ikke spare på energien sin hvis de får nok... Bevegelsene blir annerledes mot slutten, men skal ikke avta har jeg fått beskjed om..

Jeg har det slik enkelte dager jeg også.. Jeg sa dette til jordmor i går.. Hun sa det viktigste er at du kjenner at han er der.. Du må huske på at babyen sover det meste av tiden.. Også hvis du er aktiv når han var våken, merker ikke du nødvendigvis det.. Og da kan det bli slike dager;)
Nii stressa selv, når jeg har slike dager

Han har beveget seg litt mer i kveld, men fortsatt ikke like mye som før :P men får se hvordan dagen i morgen blir :) hvis ikke så ringer jeg :)

Her dytter hun godt med beina. Ser konturen av de små føttene hennes. Ellers liker hun å bokse meg nede mot lysken. Hun har blitt roligere den siste tiden.

I går formiddag var lillegutt i magen SUPERAKTIV (som vanlig). Men utover ettermiddagen og kvelden ble det veldig veldig rolig, gikk å la meg og han var fortsatt rolig( veldig uvanlig!!) og våknet opp i dag, og han er fortsatt rolig. Jeg kjenner at han lever, for kjenner litt helt nederst i magen, men forskjellen fra tidligere er sååå utrolig stor! Han pleier å sparke og dytte og strekke seg så mye at jeg pleier å bli litt "sjøsyk" :P hehe.

Kjenner jeg blir litt bekymret !! Men vil ikke bli helt hysterisk heller
Kan jo være et godt tegn på at tiden snart er inne :-) min har skiftet veldig fra "villtass" hver dag, til å bli mer rolig og jeg må virkelig kjenne etter om han lever.

Men ring føden viss du blir redd. Heller engang for mye enn for lite!

Back
Topp