Litt små redd jeg,,

lille gull på veg....

Betatt av forumet
Følte da i uke 14 at jeg kunne kjenne noe som dunka i magen, nesten som leamus... Men er nå snart 16 uker og føler jeg ikke har kjent noe den siste uka... Off... :(

Er nok sikkert ingen grunn å bli redd...Lett å si,men ikke alltid lett å praktisere.. Jeg er 2 gangs gravid og vel 17 uker og kjenner heller ingen liv i magen..

Ikke morro å være urolig, er ingen ekspert på dette men tror ikke det er så uvanlig så tidlig, babyen er så liten og har god plass, kan være den ligger med ryggen til..
Opplevde også det samme rundt uke 15-16... er jeg over 17 uker og kjenner mere regelmessige spark nåemoticon

Med første mann kjente jeg ingenting før uke 21, kommer nok snart skal du se:)

Jeg venter nr 3; er 16+4 har heller ikke kjent spark eller liv. Var på tidlig ul i uke 12 og så en sprell levende liten huleboer. Så satser på at alt er bra.

Jeg er expert på å være urolig, men har vært på tidlig ul og alt stod bra til :)
Så det er egentlig ikke noe å bekymre seg for.
Men, man vil gjøre det hele veien uansett tror jeg. Det er litt av det som følger med å skulle bli mamma.
Vi må prøve og koze oss så godt vi kan, så kozer sikkert nurka våre seg også :)
Tror du ikke?

Kan være at du har morkaka på framsida. Jeg har den under og foran, å kjenner lite liv.

Back
Topp