litt små irriterende

kjærsti

Glad i forumet
like ikke d at hobbyforumet bynne å bli et skravleforum.... flere å flere tråda handle om ting som ikke har nån ting me hobby å gjøre.... e d bare æ som syns d e teit?? syns liksom d va greit me en skravletråd pr dag,,, men når d blir mange piss tråda hver dag som høre hjemme på generell så e d drøyt...... syns alle ska ta sæ litt i nakkeskinnet å skjerpe sæ å huske at detta e et hobbyforum.

ORIGINAL: kjærsti

like ikke d at hobbyforumet bynne å bli et skravleforum.... flere å flere tråda handle om ting som ikke har nån ting me hobby å gjøre.... e d bare æ som syns d e teit?? syns liksom d va greit me en skravletråd pr dag,,, men når d blir mange piss tråda hver dag som høre hjemme på generell så e d drøyt...... syns alle ska ta sæ litt i nakkeskinnet å skjerpe sæ å huske at detta e et hobbyforum.

[8|]

Nope, jeg er faktisk helt enig.. Og har sagt det før.. Menmen, når det bare er oss to så er det ikke så mye å gjøre med det..

Så enig, så enig!
Nok styr å skulle bla sæ igjennom 10-12 side på generelt hver gang man logge på om man ikkje må bynne me det her og..
Skrytetråda, auksjona, hobbyrealterte spørsmål e.l. Det e det som bør være her....[8|]

Enig i det jeg!! Når jeg roter meg hit så er det hobbu ting jeg forventer å finne tråder om, ikke alt mulig annet.... Det er jo et HOBBY forum[;)]

ORIGINAL: ~*Katriisa*~

ORIGINAL: kjærsti

kan du spesifisere hva som ikke handler om hobby her da?

vet du ka... d gidd æ ikke.... vil ikke henge ut nån her.
trur di som har laga trådan æ mene vet om d sjøl...

er ganske enig i at det etterhver sklir litt ut..
en av trådene her idag fik meg til å lure på om jeg hadde gått inn på genrell,,,ved en feil,,,men neida,,,hobbyforumet det var det ja.,,,[8|]

men liker meg ikke på genrell..er så mye kaos der...og folk med mange "snåle"meninger etter min smak...dårlig oppførsel ol.. da henvender jeg meg heller til snillle hobbydamer[;)]

Er vel litt enig at det er kjekt å konsentrere seg om hobby her inne. Merker det er endel tråder jeg hopper glatt over....

syns d e så synd at di trådan der folk vise frem d fine dem har laga, å gode tips å råd tråda forsvinn bak pga useriøse "ikkehobby" tråda...

Back
Topp