Litt små frustrert om dagen

ida89

Elsker forumet
Jeg og kjæresten var i syden rettere sagt Bulgaria nå for noen uker siden. Da jeg var der nede ble jeg alvorlig syk dagen etter en sikklig rølpe fyll.
Hadde sterke kramper i magen å vi trodde ejg var mat forgiftet.

Gikk over etter et par timer.

Da vi kommer hjem holder jeg meg fin i formen en stund, men så ble jeg syk igjen, å har vært ganske så kvalm nå lenge..
Det førstej eg da tenker er selfølgerlig gravid.
Tok en test 6 dager siden, den var negativ. Ble en smule letta, men kvalmen bare fortsetter. I overigår var det så ille at ejg bare måtte gå å legge meg.

Så hva tror dere?

Prøver meg på en ny test på fredag:)

Jeg ville gått til legen en tur. Kraftige magesmerter og kvalme kan jo være greit å få sjekka opp, tenker jeg.
OM det skulle være noe annet enn bare litt magevondt eller graviditet.

ORIGINAL: Dragemamma

Jeg ville gått til legen en tur. Kraftige magesmerter og kvalme kan jo være greit å få sjekka opp, tenker jeg.
OM det skulle være noe annet enn bare litt magevondt eller graviditet.

Det samme sa Henrik.
Det kan være en reaksjon på p-pilla også, jeg vet ike. Men jeg tar test på fredag å ser hva den slår ut så stikker jeg til legen uansett om det ikke blir noe bedre.

Jeg er ikke graivd : )
Vært hos gynekolog i dag, tok en invendig UL + urinprøve som var negativ. Ikke var slimhinnene tykke heller så det er tenknisk sett umulig.

Gabske fornøyd med det, for gubben er overhode ikke kalr for nnoe barn å jeg har skolegang som skal fullføres:)

Fant dem ut ka det kunne være da?!
Hørtes jo ikkje bra ut å gå me smerta og kvalme...

ORIGINAL: Ajja

Fant dem ut ka det kunne være da?!
Hørtes jo ikkje bra ut å gå me smerta og kvalme...

Skal prøve å gå uten p-piller en stund å se hvordan det går : )

Back
Topp