Litt sliten uke 23+5

Midnattsol

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Lenge siden æ kjente mæ så trøtt.. Helt super trøtt faktisk.. Skjønner det ikke.. Sover fra 23-07.30, pluss middagskvil fra 1-2 timer om dagen.. Herremin..

Vitaminmangel av noe slag kanskje? jern?

Kan være greit å si ifra til legen så du får tatt blodprøver for å passe på at du ikke har noen mangler av vitaminer eller jern :)

Trøtt her også.. Men har hatt mye å gjøre i det siste, så tenker det har noe med saken og gjøre.. Igår sov jeg fra 11-14 (sto opp kl 06.00) og sovnet igjen fra 19-20. Og igjen kl 24.00 :p idag er jeg ikke like trøtt da, for sto opp kl 10.30 ;)

Trøtt her og, men fikk brev fra legen i går om at jernlageret mitt har sunket betraktelig. Når jeg sa til dama på apoteket i dag at jeg skulle ta to tabletter om dagen så hun bare på meg og sa at jeg måtte ha fryktelig lavt jernlager. Jeg hater å ta jern pga magen og blir vel ikke bedre med to om dagen..

Jeg er og ekstremt sliten og svinler og bli anousten bare jeg står å går 1 meter, men er nok pga jernmangel så skal til legen på fredag så får se da hva hun sier! :-)

Ville anbefalt deg og å ta en prat med legen :-)

Jeg er også sliten og har veldig lite energi, men her fant de ikke noe på blodprøvene... Så jeg må nok bare belage meg på å være så sliten.

Sover var 21-22 til 0730-0830 vær dag, samt noen dager middagslur, men er som deg utslitt, våkner utslitt, kroppen og psyken er tung! Ingen vitamin mangel her, legen sa bare "sånn er det å laget et liv, det er hardt"

Var å sjekket hos legen for ca 3 uker siden, da var æ svimmel sliten.. Og alt var i orden.. Blodprosent i hvertfall.. Vet ikke om den sier noe om jern.. Kanskje æ skulle ta mæ en tur.. Jordmor tar jo ikke nåkka sånn prøve? Skal til henne i neste uke

Var å sjekket hos legen for ca 3 uker siden, da var æ svimmel sliten.. Og alt var i orden.. Blodprosent i hvertfall.. Vet ikke om den sier noe om jern.. Kanskje æ skulle ta mæ en tur.. Jordmor tar jo ikke nåkka sånn prøve? Skal til henne i neste uke

Joda, JM tar alle prøver. I allefall tar min :)

Back
Topp