Litt sliten og lei for tiden

Love4two

Forumet er livet
I dag fikk jeg en vanvittig tristhet over meg. Det toppet seg opp da jeg igjen skiftet på lillebror pga diare utover klærne og seg selv [:'(] Der stod jeg og ikke viste hvor jeg skulle begynne, men tårer som trillet og en sterk følelse av hvor håpløst alt virket [:(] Og når en da først er inne på det sporet, dukker jo det ene etter det andre opp. Hadde tenkt å hente Thea ved 3 tiden, men det var jo helt umulig....

Thea våkner, har begynt å gjøre det på natten nå.....
Må fortsette senere.....

Bare skyte inn at det er litt dette også, at hun har begynt å våkne så mye og vil være med oss. Lurer litt på om det har noe med forandringene i barnahegan å gjøre.....

Vi snakkes

*klemmepåHege*

Noen dager kan være ganske tunge. Jeg kan også få en sånn "akutt tristhet" og da begynner jeg nesten å gråte bare jeg ser et gammelt menneske...

Men da prøver jeg å tenke på noe positivt. At jeg er frisk og har en snill og god samboer og at familien min er frisk og oppegående. At jeg har et fint sted å bo osv.
Så tenker jeg også ofte på de som har det så mye verre enn oss. De på Haiti f.eks. Bare tenk for en elendighet de opplever nå, så mye fælt! Og da blir jeg ekstra glad og takknemlig for at jeg har det så bra her hjemme.

Dette ble kanskje litt teit men det hjelper ofte for meg ihvertfall.. [&:]
Håper du føler deg bedre og at de "dumme" tankene flyr langt av sted.. Håper vi ses en dag snart. [:D]

Kjære søte deg.

Det å være tobarns mor er faktisk til tider fryktelig tungt!! Jeg kjenner igjen den følelsen du beskriver her.
Som jeg fortalte deg sist så har jeg ikke hatt jernlager igjen og da i tillegg jobber og forsøker ta vare på familien.. blir sliten bare av å tenke på hvor tøft det har vært.

Har du sjekket jernlageret ditt vennen, etter fødsel? Ikke bare et stikk i fingerne, for prosenten og lageret er to helt forskjellige ting.

Jeg har tenkt litt på dette om at Thea våkner om natten..
Hvordan er hun før leggetid? er det mye sutring/gråting på ettermiddagen? eller hatt raseriannfall?
For Kian kommer det tilbake igjen i drømmene alltid etter noe slikt på ettermiddagene.
Så nå er vi blitt veldig bevisste på å holde hans humør oppe og skyndte oss å snu noe som kan gå galt til det positive.
De gangene vi er slitne og ikke klarer det (tenke bevisst), begynner det alltid på natten, alltid!

Nå som han har en venninne på besøk her titt og ofte har vi måttet inngå et kompromiss om at når hun må hjem, prøv å ta det med et smil og ikke et hysterisk anfall.
For da orker vi ikke ha besøk mer.. For det ble en grusom natt etter dette anfallet hans.. Nå er han flink når denne vennen skal hjem (har sagt at det er lov å bli lei seg, men ikke så sint at vi skremmer vekk gjestene)[;)]

Så jeg bare tenker høyt her jeg, om det er det du vil?

..

Sender deg en megaklem!!!!![;)]

Jeg har ikke lyst til å skrive så mye om det her på åpent forum,men du skal vite at du ikke er alene- verken om endringer i adferd hos den største og vanskelige tanker i forhold til barnehagen eller om å være sliten og lei til tider. Kjempeklem til deg,vennen [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

*klemmepåHege*

Tuuuuuuuuuuusen takk vennen [:)][:)][:)]

Må legge meg så jeg svarer dere senere jenter [:)][:)][:)]

Back
Topp