Litt skummelt...

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Vi hadde jo funnet ut at vi ikke skulle fortelle sønnen vår at han skal bli storebror før uke 12.
Men i kveld hadde jeg en samtale med han hvor han sier: Jeg håper det blir en gutt, mamma! Jeg: Hvem? (Tenkte kanskje han snakka om katta siden hun venter kattunger.) Han: Babyen i magen din. Jeg: Hvordan kan du vite om det er en baby der? Han: Det ser jeg jo, jeg kan se til skjelettet ditt!
Vet ikke om jeg trenger å si noe nå :P
Tidligere idag fortalte han pappaen at jeg kom å få stor mage etter sommeren. Jeg skjønner ingenting, vi har ikke sagt noe. Vet ikke om det bare er noe han finner på heller...
 
Ja, kanskje de merker noe selv om de enda er små. Vet jo at voksne folk (og spesielt mannfolk) kan se det på kvinner, men trodde ikke barn kunne se eller vite sånt :) spennende er det hvertfall :)
 
Sønnen min på 3 år, spurte meg før jeg selv visste at jeg var gravid ; hva er det som skjer i magen din mamma?
Jeg tok en test pga uteblitt mens noen dager senere og var da 4 uker på vei ;-)
 
Gror eldste her har skjønt det også. Han er 6 år og kommer med kommentarer og anmerkninger som om han tester oss på om vi skal fortelle det... :o
 
Vi hadde førskoledag på jobb,og en av mine nye elever (1.klasse altså) lurte på om jeg hadde baby i magen. Jeg bare "ehm,neei?!" . Helga etter så jeg to røde streker på testen... Aldri sett jentungen før, hvordan visste hun det??
 
da jeg akkurat hadde fått positiv test ved forrige graviditet, var det en av jentene jeg er trener for som spurte om jeg skulle få baby.. ;) Ble litt satt ut og svarte "ikke som jeg vet" :D
 
Back
Topp