Litt skummelt, men fytti eg glede meg

An9e

Glad i forumet
Leverte litlå te foreldrene mine kl to, nå sitte eg og maen me kver vår øl mens me venta på å ble henta om ei lidå stund. D e første gang litlå ligge vekke, men stole fult og heilt på de gamle. De har lagt na og mata nå før, og hu e alltid snille og greie så d går nok fint - men kjenne allikevel at d kitle i magen ;) Eg har vært ute noen kvelder før, men når eg har komt hjem og våkna om morgenen har jo hu vært der. Mens hu kose seg me de gamle idag og imårå ska eg og maen ut me broderen og kånå - først revy, så spista før d bler bowling. Klar for någen drinker å kjenne eg:):):)?

ha en fantastiske kveld jenter :):)

Kos deg[:)]
Ha jo godt av da både mor og barn[;)]

Va skönt me lite barnledigt :) Kan förstå att det är ovant o inte ha henne där när man vaknar, har aldrig vart borta så länge från Oliver jag än, e nog på tiden o göra det snart men känns lite läskigt som du säger :P hoppas ni får en mysig kväll o en god natts sömn sen ;)

Kos dokkår masse og sov leeeenge imårå:) så kjekt for både dokkår, litlå og besteforeldrene dette vettu:) klart d e uvandt fysste gang, men itte denne gang blir d bare lettere.

ORIGINAL: *Maiken*

Kos dokkår masse og sov leeeenge imårå:) så kjekt for både dokkår, litlå og besteforeldrene dette vettu:) klart d e uvandt fysste gang, men itte denne gang blir d bare lettere.

som om jeg skulle sagt det selv. Kos dere masse[:D]

Så deilig! Kos dere masse [:D] 

For en fantastiske kveld :):) Har fått mld om at litlå sovna som hu pleie i syv tiå, nå sko de spisa grøt før de sko i boblebadet - e sikker på at hu kose seg kanon masse :)?
me koste oss kanon masse igår - schreiner va konge, digg mat, bowlingå kunne kanskje gått bedre, så dro me hjem her å buzza ittep:)?
Har gått kjempe fint å ver vekke fra na, men regne me d e for at eg e så trygge på de gamle :) Nå ser eg faktisk fram te jentetur te kr.sand i april :)

Back
Topp