Litt skuffet

Skjønner veldiggodt hvordan du har det. Jeg var på første kontroll hos legen i uke7 og tror jeg var inne maks 15 minutter! Han ga meg denne boken for førstegangsforeldre og vi fylte ut helsekortet. Etterpå sendte han meg ut til en dame som ga meg et stikk i fingeren og testa urinen.... Gikk derfra med flere spørsmål enn når jeg kom

Etter en uke ringte jeg jordmor på helsestasjonen og lurte på om jeg kunne få en time der da jeg følte legen ikke ga meg den tryggheten jeg trengte, og kom inn dagen etter. Der satt vi i en time og snakket om løst og fast. Det gjorde at jeg fikk formulert endel spørsmål som jeg tidligere ikke hadde klart å sette ord på ;) hun forklarte at hjertelyden var vannskelig å finne før uke 13, men jeg skulle bare stikke hodet innom i uke 13 for å få høre for å slippe å vente til oul.
Dessuten anbefalte hun meg et sted jeg kunne dra på tidlig ul dersom jeg ville se lille klumpen før jeg fortalte det til familie og venner:)

Men skriv opp alle tanker du har så du ikke glemmer;) da er det lettere å få spurt om alt ;)

Back
Topp