Litt skuffet...

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
I natt spilte lillebror meg virkelig et puss. Lå som vanlig og vrei meg i sengen - fikk ikke sove!
Har hatt regelmessige sterke kynnere og tak i ryggen hver ettermiddag/kveld denne helgen, og med en sprellende krabat i magen i tillegg, så er det ikke lett å få blund på øynene.

Plutselig kjente jeg et lite knepp i magen, noe som minnet mistenkelig om det jeg kjente da vannet gikk ved forrige fødsel. Lå helt stille og vurderte om jeg skulle tørre å reise meg eller ikke. Jeg lå stille en stund til og kjente på et veldig nedpress, og tenkte for meg selv at det igrunn hadde vært veldig greit om det var i gang nå. Tok til slutt mot til meg og reiste meg - og ingenting! Falsk alarm! Lillebror driver gjøn med mammen sin på høyt nivå :P Lurer på om han har markert opp de forskjellige sonene inni magen: "her sparker jeg hvis jeg vil at mamma skal gå på do", "her sparker jeg hvis jeg vil at mamma skal strekke seg ut og gi meg litt bedre plass" og "her sparker jeg hvis jeg vil lure mammen min ordentlig" :P

Kjente jeg ble så skuffet (og SÅ glad jeg ikke vekket samboeren unødvendig!) :P
Fikk selvfølgelig ikke sove noe særlig resten av natten. Lå å tenkte på hvor fint det hadde vært hvis lillebror lå i sengen ved siden av :)

Disse ukene fram mot fødsel hvor vi bare tasser rundt og kjenner etter tegn er bra slitsomme altså!
Er jo til å bli sprø av!! Overanalysering av tegn her også -you are not alone (om det hjelper?)
Blir jo litt forvirra av meg selv og da, da jeg trodde det kanskje kunne være smårier -og da jeg trodde de kanskje ville holde meg igjen etter forrige kontroll fikk jeg veldige tanker ala "er jeg virkelig klar for dette??"
Og da det ikke var rier, og det ikke ble innleggelse/igangsetting/ modning i det heletatt ble jeg jo SÅ skuffa! :P
Håpløse kvinnemenneske :P :P

Off, for en tullegutt! :) Jeg drømmer om babyen og forberedelsene, de er så virkelige at jeg tror de er sanne, helt til jeg våkner.. Jeg kjenner også etter vondter osv, er jo bare 37+1, vet godt det blir en lang ventetid om lille venter med å komme til over termin som de andre, men klarer ikke la være.. ;) Gleder meg så veldig og er lei av den upraktiske magen :P

Må innrømme at jeg kjenner litt etter innimellom ooooooom det kan være et lite tegn til at noe skjer..men neida...:p

JEg hadde en akkurat lik scene for 1-2 uker siden!! Var helt overbevist over at fødselen gikk i gang, og bare jeg reiste meg fra senga kom vannet til å splæshe ned!! Pustet inn, reiste meg opp fra senga - og... INGENTING skjer.. haha! FIkk gått meg en tur på do da, men var så skuffa :P

Back
Topp