Litt skuffet mest glad ♡

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Tok graviditet test idag. Når det kun var en strek så stakk det noe veldig, men etter å ha koset med lille vesla mi så tenkte jeg mye på hva som kunne ha skjedd og hun er ikke klar for søsken før hun forstår litt mer. Testet med en annen baby igår og hun ble så lei seg :(

Jaja ... skal prøve i oktober. Så 7 mnd til ca :)

Flere som skal prøve i høst? :)

Vi er ferdige ;)

Men når man skal ha to tette, så må man ha i bakhodet at førstemann blir hele 9 mnd eldre under svangerskapet. Da snakker man MANGE utviklingsstadier :) Om hun ikke liker babyer i dag, betyr det ikke at hun ikkje liker dem om 9 eller 16 mnd :)

Vi er også ferdige :) men signerer Sphynx! Det er jo ikke sånn at babyen kommer ut iløpet av uka :P jeg selv ble gravid 4-5 mnd etter forrige fødsel, og snuppa var akkurat 13 mnd når nr 3 kom..og hun eeeeelsker han!:D og er sikker på at de to kommer til å finne på mye sammen når han også blir større :)

Vi er ferdige ;)

Men når man skal ha to tette, så må man ha i bakhodet at førstemann blir hele 9 mnd eldre under svangerskapet. Da snakker man MANGE utviklingsstadier :) Om hun ikke liker babyer i dag, betyr det ikke at hun ikkje liker dem om 9 eller 16 mnd :)
Sant det :) men hadde det skjedd hadde det skjedd <3

Last edited:
Jeg fikk 2 tette:) jenta mi var 9mnd bare når jeg fant ut at jeg var gravid... Så fikk vi en bror ;) dem har mye glede av hverandre men oxo mye søsken krangling noe som er vanlig vel:) det er 1,5 år mellom dem. Nå er dem 7 og 8 år gamle ;) 19 oktober kom ei lita lillesøster og de er så flinke til å hjelpe;) ;) selv hvor babysyk jeg kan være er det nok stopp her;) syns 3 får holde ;);) ihvertfall for min del;) nå skal vi bare kose oss med lille frøken 2013:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi skal prøve,men vet ikke helt når enda:p:D Vi prøver kanskje finne det perfekte tidspunkt, om det finnes da?! :p Vi begynner og prøve iallefall når Oliver James er 2år,om ikke før:)

Vi har blitt enig om når hun er 11-12 mnd prøver vi :D spurte om tips om prøving på før svangerskapet så vi kan drøfte litt hvordan vi gjør det :)

Back
Topp