Litt skuffet her nå....

Hadde blitt forespeilet en utvidet ultralyd i uke 16, men har akkurat fått vite at den ikke blir før i uke 19, så nå er jeg ganske så skuffet må jeg si... [&:] Hadde jo gledd meg til å få se lille spiren min og få vite hvordan den har det...

Årsaken til at den blir senere er at det er ferieavvikling og bare noen få som kan gjennomføre denne undersøkelsen. Kan jo skjønne det, men skuffelsen er allikevel stor[:(]

kjedelig :-( tre uker er lenge å vente når man venter på sånnt.

Ingen steder å ta privat her jeg holder til... Men tror jeg skal høre med legen min når jeg skal dit om han ikke kan prøve å fa meg en vanlig ul her på lokalsykehuset FORT. Den andre er jo spesial så da må jeg til et større sykehus

ORIGINAL: Henriette1986

sånn har kjedd med meg å!!!!!!![:(] jeg skulle på UL 11 august og gleda meg masse! men neeeida pga ferie så må jeg dit den 18 i stedet!!! da er jeg over 20 uker på vei [:(] vil ha det LITT før den ordinære UL jeg .. ikke helt i uk 20!! [:(] så dagen min ble ødelagt i dag..

Huff, da sitter vi i omtrent samme båt da.... Men blir ikke noe bedre av den grunn - bare dobbelt kjedelig[:@]

fikk på dagn, 20 veker...må innrømme at ej helst ville før...men den som venta på nåke godt...

Eg ska i uke 21 syns det e veldig seint glad eg har vært på privat[:)]

Kan du isje bestilla privat då?

Ingen steder å ta privat her jeg holder til... Men tror jeg skal høre med legen min når jeg skal dit om han ikke kan prøve å fa meg en vanlig ul her på lokalsykehuset FORT. Den andre er jo spesial så da må jeg til et større sykehus
ORIGINAL: Maiå

Eg ska i uke 21 syns det e veldig seint glad eg har vært på privat[:)]

Kan du isje bestilla privat då?

Ingen steder å ta privat her jeg holder til... Men tror jeg skal høre med legen min når jeg skal dit om han ikke kan prøve å fa meg en vanlig ul her på lokalsykehuset FORT. Den andre er jo utvidet/spesial så da må jeg til et større sykehus, og selv der er det bare noen få som kan utføre den.

Skjønner du blir skuffa, men det er da fordeler med uke 19 også. Da får du ganske sikker termin og du kan se kjønn om dere ønsker å vite det.

Back
Topp