Litt skuffa...

lillasmurf

Elsker forumet
Har vært hos JM idag. Alt så fint ut og hode er på vei ned i bekkenet og det er jo positivt siden det ikke var noen tegn til det for to uker siden. :-)
Men til tross for mye murringer, nedpress, slim+litt blod så ville ikke JM sjekke meg nedentil. Hun mente disse to ukene ikke ville ha hatt noe særlig effekt siden jeg ikke var i nærheten av modning ved sist sjekk. (ble sjekket på sykehuset for to uker siden).
Så hun trodde ikke det ville bli noen fødsel denne uka. Ny time om 1,5 uke...
Kjenner jeg er lei av å vente - og jeg er ikke mer enn i uke 38! Jadda...bare å smøre seg med tålmodighet da, og gjøre som JM sa - slappe av! :-) :-P

Håper dere har hatt en fin dag hittil jenter! :-)

Det er jo positivt at hodet er på vei ned i bekkenet, så noe framgang er det jo! Prøv å ikke vær skuffet. Det er jo en stund til termin enda!

Skjønner godt du ble skuffet, alle har lov å vere lei nå på slutten. Er selv bare 38 uker og nett opplevd falsk alarm, da blir man ekstra skuffet og lei. Er bare 2 uker til termin, så er ikke lenge, men en får jo forhåpninger når en kjenner ting som skjer med kroppen, og termin sies i tillegg å vere +/- 2 uker :-)

Syns i tillegg jm kunne spart seg for å kommentere at hun ikke trodde det kom til å skje denne uken, det kan ikke hun vite ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjenner igjen den skuffelsen,og tiden går så sakte også når man går og venter og kjenner etter alle tegn.
Enkelt for andre og si att en skal smøre seg med tålmodighet,det er ikke enkelt:)

Jeg synes dagene flyr avgårde jeg! Vips er det fredag og jeg bytter uke. Er 40 uker til fredag allerede :) trodde jeg ville føde helgen da uke 38 begynte :-P da hadde min bebi hvert 2 uker alt.

Prøver å tenke at det kan enda gå over tre uker og jeg kanskje må settes i gang. Og tre uker går jo fort! :-)
Men blir litt lei ja, spesielt siden jeg født tre uker før termin sist gang.
Men er bare å smøre seg med tålmodighet og tenke at baby blir det uansett innen noen uker! :-P
Får prøve å strikke ferdig babyteppet jeg har begynt på da kanskje! :-D :-P

Det er slitsomt på slutten, og en skal absolutt få lov å klage litt:-)
Oi, babyteppe ja.. Skulle jo få mormoren til mannen å strikke et til oss jeg:p

Det er lov å klage! Det er slitsomt og tungt, spesielt på slutten!
Jeg syntes det tok en evighet selv. Det var ikke før jeg ga opp, var overbevist om at jeg kom til å gå på overtid og bestemte meg for å begynne å strikke en jakke til henne jeg gikk i fødsel ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp