Litt skuffa over liberoklubben...

Latterfrosken

Forumet er livet
Da jeg meldte meg inn i klubben, sto det at nærmere fødsel skulle det komme masse ting nærmere termin. Som bleier, og andre spennende prøver osv (velkomstpakke). Forrige uke dumpet det et brev i kassa...fra libero. Og hva inneholdt pakken? Jo...2 bleier...et brev, og thats it! Var det alt vi skulle få? Nå er det jo bare 12 dager igjen til termin så vi får se om det kommer noe mer! Men skuffa? Ja det ble jeg! Flere som har fått så lite?

Jeg fikk de to bleiene i går, og et spørresjema. Ikke noe mer nei...[&:]

Jeg fikk ikke noe frosk...[:(] Kanskje vi skulle sendt mail og klaga?

Jeg har også fått to bleier, men det er lenge siden. Meldte meg inn tidlig jeg da..... Men i mitt brev sto det også at jeg skulle få mer, så venter i spenning[8D]

Fikk et velkomstbrev og liberomagasinet når jeg meldte meg inn i juni, and thats it!!!

Hmmm, er det bare for og skryte på seg flere medlemmer tro????

Skulle jo nesten tru det, men ser egentlig ikke vitsen med å være medlem der jeg da... Er det jo, men har jo ikke fått noen fordeler enda hvertfall... Og hvilken glede har de av å ha meg som medlem når de ikke reklamerer for seg selv?? Snodig[8|]

Dere får jo flere bleier jo større barnet blir, og så er det alltid med et slikt spørrekjema og fyller du det ut så får du en liten ting av de. Sånn har det iallefall hvert her. Ja, og glemte å nevne at du får Liberomagasinet

Har fått et liberomagasin jeg...

Jeg fikk også to bleier og et spørreskjema hvor du fikk en frosk hvis du svarte.
Klem

hehe husker når jeg fikk datteren min så ble jeg også skuffet over libro klubben sin pakke, men jeg meldte meg inn i pampers klubben, husker at jeg fikk masse fra de. husker jeg fikk en sån grei stelle matte(sån liten grei ting som en kunne brette sammen) hånkler,våtservietter, bleier, sokker og noe leke greier. har meldt meg inn i pampersklubben denne gangen å, spent å se om det er skjedd noen forandringer på 5 år:)

ORIGINAL: kjersti1234

hehe husker når jeg fikk datteren min så ble jeg også skuffet over libro klubben sin pakke, men jeg meldte meg inn i pampers klubben, husker at jeg fikk masse fra de. husker jeg fikk en sån grei stelle matte(sån liten grei ting som en kunne brette sammen) hånkler,våtservietter, bleier, sokker og noe leke greier. har meldt meg inn i pampersklubben denne gangen å, spent å se om det er skjedd noen forandringer på 5 år:)

Finnes det en Pampers klubb også?

www.pampers.no

ORIGINAL: AngeLine

Har fått et liberomagasin jeg...

Ja, men du få vell flere etter vært, det gjorde jeg.

Har vært medlem i libero med alle barna mine... Har fått sokker,bleier og vaskemidde.
Pleier å svare på spørreundersøkelsene og har fått mye fint.. bla: frosk,tøybok,biebamse og flere tøydyr. Har oså kjøpt disse babyteppene og er kjempe fornøyd. Før hadde de fleceteppe,men nå sist fikk jeg kjøpt et kjempe fint teppe i ren babyull...
Jeg er så førnøyd så[:D]

Fikk pakke derfra i dag...
Bare 2 bleier denne gangen også, er ikke sånn superfornøyd med liberoklubben jeg heller for å si det sånn!
Trodde man skulle få mer..
Men har fått noen kule ting da, I lOVE MOM smokk og en søt smekke og noen bamser [:D][:D]
Men synes liberobladet er bra da..

Har ikke fått noenting ennå, jeg.. -
men det kommer kansje nermere termin?[8|]

Når jeg ventet første mann så synes jeg det kom mer etter fødselen.

ah fått mange ting eg da.frosk, bamse div prøver på vaskemiddel,såper bleier..men av en eller merkeleg grunnfår eg to pakke i slengen..,enda eg har sagt ifrå...vi er fleire her som eg bur som er medleme,men de to andre har og fått lite eller ingenting!

Back
Topp