Litt skuffa jeg nå...

Badeand*

Forumet er livet
I morgen skal vi på Shakira konsert. Dette har vært planlagt i 5 mnd, og jeg og sambo skal reise sammen med svigerfar. Jeg hadde egentlig sett frem til å ta meg en pils eller to, siden Emma skal sove hos tanten og onkelen til sambo.Og jeg har ikke rørt alkohol på en GOD stund for å si det sånn. Var ikke akkurat noen storfester før jeg ble gravid heller... Hadde gledet meg litt til å nyte "frikvelden" på en måte da. Kose meg litt når vi skulle på konsert osv..Men så viser det seg at det går ingen busser hjem til oss etter kl 22![&:] Så da må jeg kjøre.....Dritt assa!

Håper ikke jeg virker som en alkis her jeg skriver[&:][8D]

Måtte bare få ut litt aggresjon her...

Nå forstår jeg ikke.....
Hvorfor er det DU som må kjøre???!!!!
Si til din kjære at han kan gjøre det.[;)]

God fornøyelse!

ORIGINAL: lille lou

Nå forstår jeg ikke.....

God fornøyelse!

han har ikke lappen...

Å så kjipt!![&:] Forstår godt at du ble skuffa - hadde jeg også blitt![&o]
Men håper du koser deg for det om[:)]

ORIGINAL: Sanka

jaaa! enig med lille lou jeg altså! han kan vel få kjøre så kan du kose deg litt med en drink og to! [;)][:D] syns jeg du virkelig fortjener [:)]

Han skulle gjerne kjørt han, hvis han kunne,....[&o]

han har ikke lappen...

Hva med svigerfar?

ORIGINAL: Mille84

Nå forstår jeg ikke.....

God fornøyelse!

han har ikke lappen...

kjipt da... er det valdig langt da? tenkte litt taxi..

Taxi blir nok i meste laget ja...

han har ikke lappen...

Hva med svigerfar?

Han gidder jeg ikke å spørre o å kjøre en gang, for han skal drikke, og det er han som har betalt for alt liksom..Men hadde jo håpet han kunne finne noen annen transport for å si det sånn..

hadde je bodd i nærheten så sku je vært sjåfør..

ikke noen andre som ville kjørt da? en venn eller noen andre? hadde å blitt ganske skuffa da ja [&o]

Er ingen...Er så KJIPT! For jeg synes det er litt moro å slå seg littegranne løs når man først har sjansen på en måte. Snakker bare om maks 2 pils...og et glass rødvin hjemme før vi drar

ORIGINAL: Martes mamma

hadde je bodd i nærheten så sku je vært sjåfør..

hihi, søta[:)][:D]

Ååååå for noe dritt!!![>:]
Skjønner godt at du er skuffet.

Men du!!! Kan du ikke spørre en venn/ venninne om å kjøre dere frem og tilbake
for litt betaling? Kjenner du noen unge som nettopp har fått lappen?
De er jo som oftest superklar for en kjøretur. Og med litt betaling i tillegg, så må jo det friste.
Håper du finner en løsning på dette!!!!

Ååååå for noe dritt!!![>:]
Skjønner godt at du er skuffet.

Men du!!! Kan du ikke spørre en venn/ venninne om å kjøre dere frem og tilbake
for litt betaling? Kjenner du noen unge som nettopp har fått lappen?
De er jo som oftest superklar for en kjøretur. Og med litt betaling i tillegg, så må jo det friste.
Håper du finner en løsning på dette!!!!

Nei dessverre. Vi er innflyttere her, så de jeg kjenner er et stykke unna dessverre. Har ikke sjans.

ikke noen andre som ville kjørt da? en venn eller noen andre? hadde å blitt ganske skuffa da ja [&o]

Er ingen...Er så KJIPT! For jeg synes det er litt moro å slå seg littegranne løs når man først har sjansen på en måte. Snakker bare om maks 2 pils...og et glass rødvin hjemme før vi drar
kjenner til den følelsen ja! tårene presser seg frem og alt i sammen! *hvertfall i mine tilfeller* [8|][:)] 

må jo kunne finnes noen! er det bare du og typen som skal? eller er det andre som er med, som muligens hadde lappen å?

Svigerfar er med han og. Men jeg vet at han skal drikke uansett, og han har betalt for hele konserten, så da vil jeg heller ikke spørre. Så får nok vente en stund til neste gang sjansen byr seg.

er det noe billig motell der da som dere kanskje kunne liggi over på?
lån ei campingvogn...
sov i bilen...
sykle..[;)]

Svigerfar er med han og. Men jeg vet at han skal drikke uansett, og han har betalt for hele konserten, så da vil jeg heller ikke spørre. Så får nok vente en stund til neste gang sjansen byr seg.
  ååkei. ja.. uff.. da vet ikke jeg! håper det ordner seg og at det skjer et *mirakel* slik at du kunne fått slått deg litt løs! klem

hihi, ja det hadde vært fint gitt. Kanskje han plutselig innser at jeg kanskje vil være litt fri også for en gangs skyld, og finner en løsning.

Det må sies at det jeg som kjører hver gang det er noe! Vi har vært i en del familiearrangement med familien til sambo, og da er det jeg som kjører og svigers i baksetet....(Sambo og jeg har vært sammen i 4,5 år!)

er det noe billig motell der da som dere kanskje kunne liggi over på?
lån ei campingvogn...
sov i bilen...
sykle..[;)]

sykle er jo IKKE lov når man drikker da [:D]

hihi, det har jeg prøvd før- Det gikk ikke særlig bra[:D][8D]

hmm...
ok.dropp syklinga da.
er det snø så kan du jo gå på ski ell spark?

hmm...
ok.dropp syklinga da.
er det snø så kan du jo gå på ski ell spark?

dårlig med snø på veiene her assa.[:D] Men vet ikke helt om onkel politi vil like at jeg stpr på ski på motorveien[:D]

hihi, ja det hadde vært fint gitt. Kanskje han plutselig innser at jeg kanskje vil være litt fri også for en gangs skyld, og finner en løsning.

Det må sies at det jeg som kjører hver gang det er noe! Vi har vært i en del familiearrangement med familien til sambo, og da er det jeg som kjører og svigers i baksetet....(Sambo og jeg har vært sammen i 4,5 år!)

Så irriterende!
Urettferdig at det er du som må kjøre hver gang!!![:@]
De tar det sikkert som en selvfølge. Du må si ifra at du også kunne tenke deg et glass i ny og ne!
Det må de da skjønne! Innfør å kjøre hver sin gang fra nå av!

Du er nok altfor snill, du Mille.....

Back
Topp