litt skuffa egentlig...

sutrepus

Andre møte med forumet
var innom jordmorkontoret i dag... de tar bare imot hevendelser uteom time mellom kl 11-12. Så har utsatt det en god stund, og nå viser det seg at jeg ikke får time hos jordmor før 9 november.... er lenge å vente
Dessuten er jeg bare i uke 16+3 dager når jeg skal til UL?!
Er ikke det litt tidlig... tenkte på i forhold til å få vite kjønn bla. Trodde man helst skulle til UL ca uke 18..
Men akkurat nå er jeg litt sånn misfornøyd med alt da.... :(

[:D]Hei ,når har du time på ultrlyd da? Jeg har fått time 15 nov.-Gleder meg , og håper å få vite hva det blir! I brevet fra sykehuset sto det at ul. var i mellom uke 16 - 20. Hadde egentlig håpet på å få så sent som mulig....

har fått time den 25 oktober...
er ikke så "grinete" nå mer, men hadde virkelig ønska meg den UL litt senere, og time hos jordmor litt tidligere..

Jeg har time hos jordmor i uke 16 (selvbestemt), og ultralyd cirka i uke 18 (får vite dato i morgen).

Men etter den "nye planen" skal jo ikke kontrollene være så hyppige lenger. Først skal en til kontroll hos lege i uke 8-12. Deretter skal en til ultralyd i uke 17-19. Neste kontroll er anbefalt først i uke 24.

[:D]Skal tilbake til legen uken etter ul. Har værdens søteste eldre lege , han synes gravide er så koselig, så han setter ganske hyppige kontroller. Det er jeg glad for!!![:D]

så fint for dere... med en sånn lege mener jeg. Jeg tror faktisk at min fastlege er litt brydd av gravide, alt han sier til meg er sånn "kremt" og se i bordet samtaler.. Merkelig fyr.
Har hatt han som fastlege i en god del år nå, og synes det virker som om han begynner å lide av lei-av-jobben-min symptomer.
Men kan jo være jeg som er blitt mer kravstor med årene også da.

Hei!

Var på privat UL da jeg var 15+6! Da fikk vi se at det var en liten gutt! Ifølge legen vises kjønnet allerede fra uke 13!

Lykke til!

Back
Topp