Litt skryt;)

*Eternal*

Flørter med forumet
Der er ei mor i barnehagen som er med i FAU.
Hun har to barn, ei på fire og en på to.
Føler hun alltid skal være bedre enn alle på flere måter.

Her en dag så hun at Lucas hadde smokken i munnen, den ligger jo alltid i hylla hans til blunden han har etter lunsj.
Men han bruker å "snappe" den av og til når jeg henter ham selv om han vet han ikke har lov å bruke den på dagtid.
Så sier hun...."Hmmm ja..han er glad i smokken sin..?"...."Ja, vi prøver å venne ham av med det, men når han først har tatt den river jeg den ikke ut av munnen på ham. Da gjemmer jeg den heller når han ikke er obs på det", sier jeg.

"Ja du må være streng der..min datter brukte den til hun var godt over fire år, men med sistemann får han den kun når han sover, og av og til ikke da engang. Det er veldig viktig å ikke være en lat mor, og bare la dem ha den. Det hemmer språket dems også, de som bruker smokk ligger ganske langt etter med språket"....

"Ok, Lucas snakker helt fint han, både norsk og engelsk!"...repliserte jeg..

Da ble det stille i fjøset......[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

haha, det hadde hun godt av!!!
noen klarer bare ikke å klappe igjen as, man vil alltid møte folk som er bedre enn andre..
skulle likt å sett trynet hennes da[8D]

ORIGINAL: *orkide*

noen klarer bare ikke å klappe igjen as, man vil alltid møte folk som er bedre enn andre..

Sååå enig, det kryr av slike folk her jeg bor, ler like godt inni meg hver gang [8D]
Nesten litt synd i sånne som ikke klarer å ha beina planta på jorda egentlig... [8|]

Jeanie og *orkide*...hun bare stoppet å snakke og lot som (tror jeg) at hun lette etter noe i barnas hylle[:D]

Deilig å få lirt av seg slikt av og til...og ikke bare tenke etterpå "DET skulle jeg ha sagt!!"
Denne gangen kom det bare rett ut![:D]

ORIGINAL: *Eternal*

Jeanie og *orkide*...hun bare stoppet å snakke og lot som (tror jeg) at hun lette etter noe i barnas hylle[:D]

Deilig å få lirt av seg slikt av og til...og ikke bare tenke etterpå "DET skulle jeg ha sagt!!"

greit å være kjapp i "avtrekkeren" noen ganger.. man tenker altfor ofte at det skulle jeg sagt, mye bedre å heller være litt hemningsløs, er jo derfro man kommer med kommentarer fordi folk ikke eier hemninger i første omgang[:)]

greit å være kjapp i "avtrekkeren" noen ganger.. man tenker altfor ofte at det skulle jeg sagt, mye bedre å heller være litt hemningsløs, er jo derfro man kommer med kommentarer fordi folk ikke eier hemninger i første omgang[:)]

Åh, jeg er sååå motsatt, snakker først, tenker etterpå [8D][&:] Er egentlig ikke noen god egenskap når det ikke er så glup ting som kommer ut bestandig [8D]

ORIGINAL: ~3 blir endelig 4~

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Sååå enig, det kryr av slike folk her jeg bor, ler like godt inni meg hver gang [8D]
Nesten litt synd i sånne som ikke klarer å ha beina planta på jorda egentlig... [8|]

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN JEANETTE!!!!! Har skrevet det på face, men skal skrives her også!!!!
SUPERSMASK!!!![:)][:)][:)][:)][:)]

haha, gullfint sagt!![:D]

ORIGINAL: ~3 blir endelig 4~

Noen skal bare blande seg inn i alt..

ORIGINAL: *Junemed4*

Den likte jeg du!! hohoho! Har et par sånne i bhg til mine også.GI DEM INN!

Hehe ja kan tro jeg smilte med meg selv på veien hjem. Litt stolt av at jeg tok den sånn på sparket![:D][:D][:D]

hehe fine!!

Så bra [:)]

Back
Topp