V Vand Forumet er livet 21 Mar 2011 #1 Dere ANER IKKE hvor dyktig baker mannen min er! [:D][:D][:D][:D] Jeg HATER å bake, han liker det! Merkelig fordeling[8D] I går bakte han en søt-gjærbakst-krans med hjemmelagd eplemos inni....... Og det var så SYKT godt!!! Flinke mannen min! [:D]
Dere ANER IKKE hvor dyktig baker mannen min er! [:D][:D][:D][:D] Jeg HATER å bake, han liker det! Merkelig fordeling[8D] I går bakte han en søt-gjærbakst-krans med hjemmelagd eplemos inni....... Og det var så SYKT godt!!! Flinke mannen min! [:D]
barebeaa Elsker forumet 21 Mar 2011 #3 ORIGINAL: *MissMe* Mmmmm... Så flink mann... Må være herlig!!![:D] digg digg, mannen min lager aldri noe mat!
ORIGINAL: *MissMe* Mmmmm... Så flink mann... Må være herlig!!![:D] digg digg, mannen min lager aldri noe mat!
S shorty86 Gift med forumet 21 Mar 2011 #4 ORIGINAL: *MissMe* Mmmmm... Så flink mann... Må være herlig!!![:D] tror aldri jeg kommer til å se mannen min bake[:)] du er heldig du
ORIGINAL: *MissMe* Mmmmm... Så flink mann... Må være herlig!!![:D] tror aldri jeg kommer til å se mannen min bake[:)] du er heldig du
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 21 Mar 2011 #5 ORIGINAL: shorty86 ORIGINAL: *MissMe* Mmmmm... Så flink mann... Må være herlig!!![:D] tror aldri jeg kommer til å se mannen min bake[:)] du er heldig du Sign! [:-][:D] Hørtes kjempegodt ut!!
ORIGINAL: shorty86 ORIGINAL: *MissMe* Mmmmm... Så flink mann... Må være herlig!!![:D] tror aldri jeg kommer til å se mannen min bake[:)] du er heldig du Sign! [:-][:D] Hørtes kjempegodt ut!!
V Vand Forumet er livet 21 Mar 2011 #6 Han lager alt av middager, baker brød, rundstykker, søt gjærbakst osv osv[:D][:D][:D]
Tovvar Glad i forumet 21 Mar 2011 #7 Heldigris[:D][:D] her baker mannen bare når han må- men flink til å lage vaffelkaker då (og det kan han gjera uten at eg spørre:)
Heldigris[:D][:D] her baker mannen bare når han må- men flink til å lage vaffelkaker då (og det kan han gjera uten at eg spørre:)
F Frøken firkløver Forumet er livet 21 Mar 2011 #8 Så godt det må være å ha en bake-mann [:D] Heldig du [;)] ..men skal ikke klage, mannen min er flink han også.. bare til helt andre ting [8D]
Så godt det må være å ha en bake-mann [:D] Heldig du [;)] ..men skal ikke klage, mannen min er flink han også.. bare til helt andre ting [8D]
.::Tiiine::. Forumet er livet 21 Mar 2011 #9 Hørres bra ut, min er også en racer både på å bake å lage mat *liker* Herlig med mannfolk som kan diske litt opp for oss [:-]
Hørres bra ut, min er også en racer både på å bake å lage mat *liker* Herlig med mannfolk som kan diske litt opp for oss [:-]