litt skremt..litt langt

teba

Gift med forumet
har tidl hatt plager med slik forferdelig hjertebank..legen fant utslag på EKG på meg og ville henvise meg til spesialist!
og idag ringte de og nærast ropte inn i røret at eg måtte kome på sjhuse onsdag allereie...hjelpes meg dama hørtes nesten lettare oppgira ut.."DU MÅ KOMME..." eg må sei eg vart virkeleg satt ut-pleie svært sjeldan bli det![&:]
..hadde slått frå meg heile greia eg og egentlig rekna med at speialisten berre ville sjå det an om det gikk over!!![&o]

Huff.. det hørtes ikke bra ut!![&o] Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men håper inderlig at det ikke er noe svært alvorlig. Klæm 

Krysser fingre og tær for deg!! Håper og tror at alt ordner seg:)

Uff da, det var ikke morsomt. Bra at du får komme til så raskt da. Vet du hvilken undersøkelse du skal på?

Man blir jo forståelig oppskremt når helsepersonell ter seg sånn,men vi får krysse fingrene for at alt er bra og at dama bae er litt sånn "oppgira".
Masse klemmer og lykke til i morgen!!!

HUFF.... stakkar!
Vi får håpe hun bare var litt stresset eller noe når hun ringte, så det ikke er så ille.
Uansett er det jo bra at de tar deg på alvor og sjekker det med en gang da.

Krysser fingre og tær for at det ikke er noe alvorlig.

Lykke til!!!!!!

vil bare si lykke til! det går nok fint skal du se! :)

Krysser alt jeg kan for at det ordner seg for deg! Jeg også har hatt litt hjertebank inni mellom, men jeg har ikke sagt fra til legen... tenkte at det var normalt no som det er mer blod og pumpe rundt...

Back
Topp