Litt skravvel..litt langt...

pusi82

Gift med forumet
Fant ut jeg skulle skrive litt her jeg!

Sitter her med pledd rundt meg å ser på uværet ute. Det blåser masse, er regn å grått i lufta. Slik har det vært i hele dag, å katta her ikke hælt seg ut. Nå går han rundt meg her å mjauer etter oppmerksomhet hehe veldig kosen av seg. Min kjære sitter å prater i tlf med sine foreldre, var på tide dem ringte har ikke hørt fra dem på mange uker.

Ellers går jeg og håper på at min uflaks for denne gang er over, men så heldig er jeg vell ikke [&:]... for dem som ikke vet hva som har skjedd, fort forklart... lørdag ble vi påkjørt, fikk senebetennelse pga beltet, tirsdag besvimte jeg midt inne på et kjøpesenter med masse folk som så det, igår klarte jeg å rygge i en bil som var i blindsona mi... Er så lei av å være uheldig...Håper det går over snart, skjer det en ting til nå så tror jeg at jeg setter meg ned å hyler høyt ut. Det skal jammen ikke være enkelt.

Men ser man bort fra dette har jeg en super samboer som gjør alt for å støtte meg og trøster meg, han gjør alt for at jeg skal ha det bra![:)] Katta vår han passer også på meg, han kommer stadig å koser med meg og følger etter meg hvis ikke min kjære er sammen med meg! Dem er bra søte!![:D] Elsker min kjære Jan og er kjempe glad i pusen vår Wicca!!

Håper at dere har det bra å at dere ikke er like uheldige som jeg har vært!

Klem

ingen som ville svare på denne nei.... nei nei..

Tok bare litt tid å lese[:D]
Håper flaksen snur da..
Hvordan går det med bilen forresten?[8|]

dem tuter å går... pappas bil fikk litt skader bakpå, men går fint ann å kjøre. Det var den vi ble påkjørt i.
Min bil går det bare bra med, fikk så vidt ei ripe i støtfangeren, var verre med den andre som jeg traff.
Så langt går det bra, var på ørnes idag kom meg vellberga til å fra, å det skjedde heller ikke noe i går, men føler meg ikke helt trygg enda...

så langt så bra altså[:)] har hatt sånne ulykkes-uker selv. i februar sist.
datt ned trapp mandagen, jeg kræsjet bilen ganske kraftig onsdagen på vei til østlandet, sølte vin på meg og hele avdelingen på toget (etter krasjen).. luktet overalt. og havnet på legevakten fredagen..

går nok over[:D] mye flaks etter det. denne uken vinner jeg i omtrent alle penge-spill jeg prøver på.

Så heldig du er da!!
Jeg prøvde fortvilt meg på radio bingo her på onsdagen, men ingen vinner lykke da, dessverre.

Back
Topp